zitrus Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hei Hva er egentlig minst usunt av Pepsi Max/Cola Light og Fun light? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Ikke spess usunt noen av delene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Ikke spess usunt noen av delene. Ikke spesielt sundt tenker jeg. Det finnes ikke noe sundt ved å ha i seg hauger av kunstige stoffer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 De står ganske så likt sunt/usunt sett, og de er uten næringsstoffer begge deler. Ser at noen mener det er sunt og andre ikke (kunstige søtstoffer), min mening er at det er mye bedre for kroppen enn å proppe seg med sukker. Men man må ikke drikke litervis med kun søtet drikke. Jeg har lett i årevis etter forskningsartikler om aspartam og andre søtningsstoffer, som jo har vært på markedet i straks 30 år, uten at det har lyktes meg å finne noe pålitelig stoff om at det er skadelig for mennesker. I enorme mengder er alt giftig, også f.eks aspartam (som kan forårsake blodpropp i hjernen hos mus som gis flere gram ren aspartam daglig -hos mennesker er det ikke funnet noen sammenheng mellom kunstige søtstoffer og sykdom enn så lenge.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selurdog Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikke spesielt sundt tenker jeg. Det finnes ikke noe sundt ved å ha i seg hauger av kunstige stoffer. Ikke all saft har kunstige stoffer i seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ikke all saft har kunstige stoffer i seg. Lettsaftene har kunstige stoffer i massevis så de holder vi oss unna. Ikke tåler jeg dem heller, får vondt i mange av dem. Det hender vi drikker saft og da går det i Solbærsirup, inneholder masse sukker, men det er så sjeldent at det ikke spiller noen rolle for tannhelse og kosthold. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.