Gå til innhold

3 Mnd fri etter 12 års slaveri!!!


Triad

Anbefalte innlegg

Ja, jeg skulle jeg jo hatt en cigg nå og da jeg og, men hallo.. suget går over nesten like fort som det kommer og litt selvdisiplin har vi da!?!

Innstilling, der ligger MYE av svaret*

Lykke til til dere alle sammen!

Og klapp på skulderen til meg***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer. Du kan være stolt av deg selv.

Har du brukt noen hjelpemidler?

Hvor mye røyket du pr. dag? Hvor gammel var du da du begynte?

Selv røyket jeg i gjennomsnitt 15 pr. dag. 12-13 på arbeisdager og litt mer på fridager.

Brukte 4 mg nicotintyggis på som har hjulpet meg bra i de verste stundene, og har nå trappet ned til 2 mg nocotintabletter.

Men savner tyggisen.

Er røykfri på 12 dagen i dag.Er enig i at selvdisiplinen er viktig. Men man må ville slutte 100 %.

Har prøvd å slutte før, da jeg mente at motivasjonen var sterk nok, men den kan ikke ha vært sterk nok allikevel.

Tror man må komme til et punkt, hvor man innser at det er nå eller aldri.

Føler at det er det jeg har gjort nå.

Er såpass gammel nå at jeg tror at greier jeg det ikke nå, forblir jeg en røyker resten av livet.

Men det skal jeg ikke.

Føler meg sterk og selvsikker innimellom, men har også stunder hvor jeg blir deppa av og tenke på det koselige livet med røyken som jeg ikke får oppleve mer.

Må bare finne andre måter å kose meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...