Gå til innhold

Maar, jeg klarte det:)


Anniken79

Anbefalte innlegg

Tenk at jeg virkelig klarte det! Det var steintøft, men jeg gjennomførte det. Jeg satte ord på ting jeg aldri før har sagt høyt. Og advokaten virket flink, hun presset meg ikke men gav meg masse tid. Jeg klarte ikke se på henne, jeg snakket til et stykke moderne kunst på veggen, det var liksom litt tryggere når jeg ikke så på henne. Og jeg klemte nesten i stykker hånden til hun som var med meg fra smi. Men jeg klarte det. Oppgav navn og alt på ovegriper. Nå skal hun ringe til politiet for å avtale time for avhør. Så nå har jeg tatt første skrittet. Er både stolt og redd på samme tid. Håper jeg ikke må vente så fryktelig lenge på det avhøret, for nå gruer jeg så fælt. Har så mange tanker rundt det. Da må jeg fortelle enda flere detaljer og det blir tøft. Det er det som er verst. Men jeg skal klare det nå. Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var bra at du har klart å gjennomføre å gå til advokaten som du har snakket om så lenge. Er rett og slett stolt over deg.

Jeg har hatt det litt vanskelig i det siste og derfor har jeg verken skrevet så mye her inne. Jeg tar en dag om gangen. Selv om jeg blir sliten ganske fort.

Skulle ønske jeg var så tøff som deg. Du klarer å ta kontakt med advokat, mens jeg ikke våger å gjøre det. Hvordan klarte du å gjøre det?

Skal sende e-mail til deg i løpet av noen dager.

Ta godt vare på deg selv i mens da:)

mamge klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epost!

*klem*

Hei! Jeg sitter i Sverige, men leser så ofte jeg bare kan. Har hatt min tid her inne jeg også, så jeg vet hvordan det er.

Vil bare si: O´STORE GTRATULASJONER TIL DEG!!!

det er beintöft, men fyttikatta så modig du er.

Jeg kjenner hjertet mitt banker ekstra fort når jeg leser det du skriver, for jeg blir så sinnsykt glad på dine vegne. Jeg vet hvor töft det er. Men vaer du sååå glad for at du har gjort det, det vil du tjene på.

Lykke til videre. Måtte bare det beste skje deg.

Med mange klemmer, om du vil ha, fra Agapetos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...