Gå til innhold

Kan noen fortelle meg litt ....


Gjest Wita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Wita - går det fremdeles bra? Går tålig greit her - holder meg ialle fall enda. Var ute med jobben i går og spiste. Da røykerene gikk ut for å ta seg en røyk etter middag kjente jeg at jeg gjerne skulle vært med ut. Det rare er at det varer bare noen minutter og så går røyketrangen over og en tenker ikke på det på en stund. I dag har jeg fri fra jobb. Kjenner også at det er tøffere de dagene jeg har fri enn når jeg er på jobb.

Kjenner mange som har lest boka og jeg har bare hørt positive ting om den. Vet også en del som har lest den etter at de har sluttet, men anbefaler å lese den likevel. Det blir på en måte en ekstra motivasjon der en ialle fall bestemmer seg for at denne gangen skal jeg bare klare å slutte.

Har tenkt å lese boka jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Wita - går det fremdeles bra? Går tålig greit her - holder meg ialle fall enda. Var ute med jobben i går og spiste. Da røykerene gikk ut for å ta seg en røyk etter middag kjente jeg at jeg gjerne skulle vært med ut. Det rare er at det varer bare noen minutter og så går røyketrangen over og en tenker ikke på det på en stund. I dag har jeg fri fra jobb. Kjenner også at det er tøffere de dagene jeg har fri enn når jeg er på jobb.

Kjenner mange som har lest boka og jeg har bare hørt positive ting om den. Vet også en del som har lest den etter at de har sluttet, men anbefaler å lese den likevel. Det blir på en måte en ekstra motivasjon der en ialle fall bestemmer seg for at denne gangen skal jeg bare klare å slutte.

Har tenkt å lese boka jeg.

Hei!

Jeg har også fri dag.

Storvasking på gang her i dag.

Skulle så gjerne ha hatt noen røykepauser innimellom, men tar pausene her isteden.

Det går i grunnen greit, men må av gårde å kjøpe mer nicotintyggis til helga. Disse tablettene likte jeg ikke noe særlig. Får heller bli sår i munnen da.

Dessuten må jeg kjøpe meg noe lesestoff til helga også, da greier jeg å glemme røyken helt. Ihvertfall hvis boka er bra da.

Huff, har lyst på røyk akkurat nå jeg, men får vel gå å vaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

holder på med boka har brukt fryktelig lang tid på den,grunnen er nok att eg gruer meg til å slutte.

boka er ei rein psykologibok,veldig bra trur eg

har no 21/2 sigarett igjenn

og skal til på kap.32"den lette måten å slutte på"så vi får sjå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

boken er grei nok den..Til å begynne med likte jeg den dårlig, for den sa noe sånt som "alle røykere vet at de er duster" og jeg ser ikke på meg eller andre røykere som duster..Har "sluttet" å røyke fordet da..har røykt 5-6 røyk på to av 30 dager..(fest)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

boken er grei nok den..Til å begynne med likte jeg den dårlig, for den sa noe sånt som "alle røykere vet at de er duster" og jeg ser ikke på meg eller andre røykere som duster..Har "sluttet" å røyke fordet da..har røykt 5-6 røyk på to av 30 dager..(fest)

Hei, har lest den nå. Sluttet før jeg leste den da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...