Gjest julie sandra Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg har diagnosen bipolar rapid cycle, jeg tviler på at den er riktig. Fikk den i vår, men legen og pleierne trodde fortsatt nå nylig at den stemte. De sa den stemmer bra på meg. Men, da jeg var innlagt, en dag hadde jeg det kjempebra, jeg spøkte og lo og sang masse. Så dagen etterpå påstod legen at hun hadde hørt at det hadde vært "bråk", at jeg hadde kranglet med en pleier. Noe jeg absolutt ikke hadde gjort. Da trodde hun altså at jeg hadde glemt det. Så fikk jeg diagnosen bipolar. Men jeg har ikke kranglet med noen pleier, da må jo diagnosen være feil? Jeg lurer på en ting til, før jeg ble innlagt så lå jeg i sengen min om nettene og hylte av smerte. Er det vanlig å ha så vondt inni seg at man begynner å hyle, når man har bipolar lidelse? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/119484-hvordan-er-det-mulig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.