Gå til innhold

Plaster fins kun for hvite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

21

• SierDuDet

17

• laguna1365380434

14

• Tornerose

3

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

:o)

Jeg har forøvrig aldri sett mørk dekkstift, pudder eller foundation..

Finnes det ikke her, eller trenger ikke mørke damer sminkesaker?

Har de penere hud enn oss, eller går de og river seg i håret over mangel på passende dekk-krem i norske butikker?

Har de penere hud enn oss, eller går de og river seg i håret over mangel på passende dekk-krem i norske butikker?

Selvsagt finnes det sminke for mørke kvinner. Iman er f.eks. et kjent merke.

Annonse

Hei,

Det finnes selvsagt i spesial-butikker.

Med vennlig hilsen

laguna1365380434

Hei,

Det finnes selvsagt i spesial-butikker.

Med vennlig hilsen

Aha! Jeg har ikke sett noe som passer for folk som enten er bittelittegrann lysere eller mørkere enn selv, der jeg handler sminke..Nyanser av blek, eller enda blekere;)

Og det ville jo være litt kjipt..Jeg ville blitt ganske desp om jeg ikke fant passende foundation..Krise!;)

Aha! Jeg har ikke sett noe som passer for folk som enten er bittelittegrann lysere eller mørkere enn selv, der jeg handler sminke..Nyanser av blek, eller enda blekere;)

Og det ville jo være litt kjipt..Jeg ville blitt ganske desp om jeg ikke fant passende foundation..Krise!;)

Hei,

Grunnen til at B-gjengen er blitt så voldelige som de har blitt, skyldes egentlig manglende foundation og annen sminke. Det er ren frustrasjon de tar ut på hverandre.

Med vennlig hilsen

Annonse

For øvrig et rimelig hjernedødt spørsmål.

Kanskje vi burde klage over at det bare finnes svart coca cola og brunt øl.

Det er rasistisk mot den ariske rase.

Det finnes både hvit cola (uten karamell/fargestoffet E150), og det finnes *meget* lys øl (selv om jeg ikke er sikker på at de egentlig burde kalles "øl")!

*informerer*

Med vennlig hilsen

Det er jo fordi du bor i en eller annen ghetto!

Med vennlig hilsen

Ah...

Men seriøst, hvite plaster? Er ikke stort sett plasteret lyse brunt, eller har jeg blitt lurt?

Mitt plasterforbruk er heldigvis såpass lite at jeg egentlig gir faen, men jeg har nå bare sett brunt plaster. Det er for øvrig hvitt inni, så det er kanskje det skapningen over henger seg opp i.

For øvrig et rimelig hjernedødt spørsmål.

Kanskje vi burde klage over at det bare finnes svart coca cola og brunt øl.

Det er rasistisk mot den ariske rase.

Var det ikke en fra programmet Judas (?) som gikk på en restaurant og klaget over at de ikke hadde svart pasta og at det bare var to svarte sider i menyen? Stakkars servitøren visste ikke helt hva hun skulle si.

Ah...

Men seriøst, hvite plaster? Er ikke stort sett plasteret lyse brunt, eller har jeg blitt lurt?

Mitt plasterforbruk er heldigvis såpass lite at jeg egentlig gir faen, men jeg har nå bare sett brunt plaster. Det er for øvrig hvitt inni, så det er kanskje det skapningen over henger seg opp i.

Hva med svarte tenner da?

*rettferdig*

Med vennlig hilsen

Det finnes både hvit cola (uten karamell/fargestoffet E150), og det finnes *meget* lys øl (selv om jeg ikke er sikker på at de egentlig burde kalles "øl")!

*informerer*

Med vennlig hilsen

Men hvit cola smaker jo helvete på jord.

Det er vel i og for seg rimelig rasistisk det også. Hvitt er jo selvsagt best og burde derfor blitt gitt høyere smaksprioritet.

Hvitt øl holder man seg selvsagt unna med mindre man er homofil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...