Gå til innhold

kul i armhulen


nsr

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er fortiden lettere nervøs, skremt og redd (derav signaturen) Den siste uken har jeg merket en liten kul i høyre armhule, de siste dagene har den blitt større, og nå er den ca 2 x 3.5 cm i areal. Det var veldig ubehagelig i begynnelsen, men nå er det så vondt at jeg ikke la armen henge naturlig ned langs siden, sove om natten, løfte armen over hodet, ta på meg klær uten smerter.... Og smerten har spredt seg, hele armhulen er øm og vond, ikke bare der kulen er. Underarmen begynner å bli øm, det er akkurat som smerten utvider seg...

Er det noen som har kjent noe lignende eller noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SikkertIkkeFarlig

Jeg mener å ha hørt om at svettekjertler (eller en eller annen -kjertel) under armene kan hovne opp og bli veldig øm under puberteten (eller var det hvis man hadde monoukleose/kyssesyke?). Men jeg kan også ta feil. Men hvis det ikke gir seg, så oppsøk en lege før armen din faller av ;)

For å være litt beroligende: det er helt sikkert ikke noe farlig, siden det har gått så fort.

Mvh

SikkertIkkeFarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...