pumsj Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 hjelp meg litt a... jeg vil ikke IKKE stemme heller, men er så usikker. jeg er en helt vanlig arbeider, tjener middels. Har jeg råd til å stemme noe annet enn ap eller sv? hva skal du stemme og HVORFOR? 0 Siter
nick Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Jeg er bortesitter. Dessuten er jeg fyllesyk. 0 Siter
Grip Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Hvis det er snakk om å "ha råd", må det siste du stemmer være SV/AP. De er jævla kjapp med å stikke kleptomanpølsene av noen politikerfingre dypt ned i lommene dine. SV er av de partier hvor sympatisører har høyest inntekt, så man må ha god økonomi for å flørte med sosialistene. 0 Siter
sigga Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 HØH!!??? STEMME?? NÅ??? ER DET VALG???...(",)... 0 Siter
Gjest meridian Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 HØH!!??? STEMME?? NÅ??? ER DET VALG???...(",)... Ja, vet du ikke det? Det er jo i dag vi skal stemme over sammenslåingen med Sverige - har du ikke fått med deg det? Og ikke nok med det, det er PLIKIT oppmøte. See you there! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 VENSTRE! /(dessuten skårte de som de med høyest IQ på lørdag) 0 Siter
Reg@l Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Råd til å stemme noe annet enn AP og SV? Man skal ha jævlig god råd for å stemme på noen av dem. 0 Siter
Gjest RNT Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 FRP fordi partiet er det enste som passer for meg. 0 Siter
Gjest Partipunk Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Vet ikke om jeg skal stemme, men sambon stemmer på Frp! 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Vet ikke om jeg skal stemme, men sambon stemmer på Frp! Stem det samme som han du! 0 Siter
fresja Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Ikke tenk så mye på Hagen, Bondevik og de andre "store". Se på dine egne lokale lister om der er noen "dugande" personer. Gi dem ekstra stemmer. Gi gjerne ekstrastemmer til personer fra ulike partier, så får du litt innflytelse over hvem de andre får inn også. Men Venstrevelgerne er så absolutt mest intelligente, jmf flisa. 0 Siter
conan Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Du skal stemme Høyre fordi de er best for deg, folkemassene og Kongeriket Gnore. 0 Siter
sigga Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Ja, vet du ikke det? Det er jo i dag vi skal stemme over sammenslåingen med Sverige - har du ikke fått med deg det? Og ikke nok med det, det er PLIKIT oppmøte. See you there! :-) jo, shit... det var det ja.... leste vel en liten notis i lokalavisa i går om det ja... hehehe.... 0 Siter
fresja Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Du skal stemme Høyre fordi de er best for deg, folkemassene og Kongeriket Gnore. Fordi om Høyre er best for rike conan, er det nok ikke best for pumsj. 0 Siter
conan Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Fordi om Høyre er best for rike conan, er det nok ikke best for pumsj. Det er noe gammeldags vås at Høyre er best for de rike. Som jeg sa, Høyre er best for alle, og da inkluderer det også pumsj. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.