Gå til innhold

Ser ut som NPE er redd for at saken skal utgis!

Anbefalte innlegg

Det er knapt 3 uker siden jeg vant frem i rettsaken mot NPE ( Norsk Pasienskadeerstatning) , og det står allerede 500 000; på kontoen min som etforskudd før utmålingen er ferdig!

Advokaten min hadde snakket med dem i går , og de ville ha saken raskt ut av "systemet".

Ikke rart de har en flau smak i munnen når jeg måttet kjempe i mange år , anke og anke , dra det frem til en rettsak , for deretter å vinne på alle punkter.

Såfår de høre av dommerene at det er en absolutt uprosedabel sak , etter kun 4 timer ( i en sak de hadde satt til 4 dager).

Til og med deres vitner ( 2 overleger) har løyet i alle år på papirene , og sier det rett ut i rettsaken...

Jaja ; jeg har bestemt meg!

Når utmålingen er ferdig , skal andre som kjemper mot Staten få høre hvor kjøpt og betalte deres vitner og sakskyndige virkelig er!

Hilsen ei som har stor medfølelse for andre "ofre" ...

Fortsetter under...

Ja ; og jeg regner med at en kan være annonym ?!!

;o)

Må du det da? Det må være mange som er/har vært i din situasjon, er det en forening/et forum, hvor dere kan snakke om det?

Synes saken burde komme i et program som Rikets Tilstand, f.eks...

Må du det da? Det må være mange som er/har vært i din situasjon, er det en forening/et forum, hvor dere kan snakke om det?

Synes saken burde komme i et program som Rikets Tilstand, f.eks...

Tror ikke jeg hadde maktet å møte opp i et program.

Men tenker på VG og Dagbladet...

Synes at andre som er i den situasjonen jeg har vært i ( enten det gjelder NPE eller forsikringssaker) , skal få vite hvordan systemet virker.

For det kan umulig bare være med meg de har gjort dette!

Tror ikke jeg hadde maktet å møte opp i et program.

Men tenker på VG og Dagbladet...

Synes at andre som er i den situasjonen jeg har vært i ( enten det gjelder NPE eller forsikringssaker) , skal få vite hvordan systemet virker.

For det kan umulig bare være med meg de har gjort dette!

Men om du tipser de som lager programmet? Begynner det ikke et nytt på TV2 nå? Da kan du sikkert være et anonymt eksempel, og så graver de frem tilsvarende saker, og røsker litt opp i hele systemet...

Annonse

Forstår deg godt etter mitt møte med "helsevesenet Norge" i forbindelse med min syke bror.

Jeg var nødt til å bruke "alle midler", inklusive en advokat, trusler om informasjon til media, pasientombudet og direkte kontakt med så godt som alle i øverste ledelse ved Ullevål sykehus (og behandlende og ansvarlige leger) - samt to intensive uker på fulltid for å nå frem i et helt håpløst system av et helsevesen.

Plag dem så godt du kan! Det er alt for mange leger som ikke behøver å stå til ansvar for det slette arbeidet de gjør, og det hele er satt i system på en slik måte at du som pasient overhode ikke har en mulighet til å hevde din rett til det du faktisk har krav på.

Forstår deg godt etter mitt møte med "helsevesenet Norge" i forbindelse med min syke bror.

Jeg var nødt til å bruke "alle midler", inklusive en advokat, trusler om informasjon til media, pasientombudet og direkte kontakt med så godt som alle i øverste ledelse ved Ullevål sykehus (og behandlende og ansvarlige leger) - samt to intensive uker på fulltid for å nå frem i et helt håpløst system av et helsevesen.

Plag dem så godt du kan! Det er alt for mange leger som ikke behøver å stå til ansvar for det slette arbeidet de gjør, og det hele er satt i system på en slik måte at du som pasient overhode ikke har en mulighet til å hevde din rett til det du faktisk har krav på.

Må være flott å ha en slik bror som du!!

Men det er trist for dem som ikke makter å kjempe i mange år , for (som du vet) tar det på kreftene, det koster masse energi som ikke alle har når en i tilegg er syk!

Takk for svaret ;o)

Må være flott å ha en slik bror som du!!

Men det er trist for dem som ikke makter å kjempe i mange år , for (som du vet) tar det på kreftene, det koster masse energi som ikke alle har når en i tilegg er syk!

Takk for svaret ;o)

Takk for hyggelig tilbakemelding:-)

Som du sier - de som virkelig er syke og har behov for hjelp, er jo nettopp de som ofte ikke har ressurser og krefter til å kjempe for en sak de så ABSOLUTT ikke skulle behøve å kjempe for i et land som Norge.

Personlig synes jeg det er en skam - både for Norge som sådan, for helsevesenet vårt og for de som er satt til å styre det. Det fungerer sikkert bra på en del områder, men det er ikke på langt nært bra nok når det fungerer så til de grader dårlig på andre og viktige områder.

Ønsker deg all lykke videre!

Gjest ikke undertegnet

Ja, få det på bordet! La folk se hvordan pasienter blir behandlet. Hvor mye korrupsjon det er rundt omkring!

Skriv ei bok eller gå til avise. Få det ut!

Jeg er selv midt oppi en sak, og må si jeg har mistet alle illusjoner om pasienters rettigheter. Det er ikke noe du bare får uten videre nei!

De prøver å få deg til å gi opp ved å si at 'du sliter bare ut deg selv på dette'. Og de fleste orker jo ikke føre en sak slik som du gjør heller. Derfor blir heller aldri ting bedre.

Gratulerer!

Og JEG skal for svarte heller ikke gi meg. Det er en sak verdt å kjempe for. Så får vi se om det ikke er noen andre enn meg som blir mest sliten av det her. Tror nok det er enkelte som spyr bare ved synet av navnet mitt snart. Snart skjønner de nok at eneste måten å bli kvitt meg på, faktisk er å gjøre noe med saken!

Det er så tungrodd og selvbeskyttende det norske helsesystemet, og det verste er at det BARE er de som har prøvd å bryne seg på det som VET at det er slik. Ingen bryr seg jo som regel om klagerettigheter før de trenger det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...