Gå til innhold

mystisk


blaise1365380556

Anbefalte innlegg

blaise1365380556

Vet ikke om jeg har kommet til riktig fagperson, men prøver.

Har noen merkelige smerter i området rundt lysken på venstre side. det er nesten som et elsktrisk støt som kommer og går - først og fremst når jeg går, men av og til hvis jeg beveger meg/snur meg når jeg ligger.Har også opplevd at dette har kommet en gang under samleie - da fikk jeg støt helt ned i venstre fot.

Hadde nylig en urinveisinfeksjon, men disse "elektriske" støtene startet lenge før det. Til å begynne med var de sjeldne - nå kommmer de stadig vekk. Og det er så sviende vondt at jeg har store problemer med å gå normalt når jeg får et "anfall". Det gjør ikke vondt å ta på området - derfor også litt vanskelig å si eksakt hvor det sitter. Vet ikke om det kan ha noe å gjøre med p-sprøyte? Begynte med det for ca. 5 måneder siden. P-sprøyta har blitt satt på høyre side.

Er litt usikker på hva slags lege jeg evt. skal gå til - siden jeg kan gi så vage beskrivelser av smerten. Håper du kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Jeg har mine tvil om dine plager har noe med infeksjon å gjøre. Som du selv sier kom smertene før din urinveisinfeksjon. Ikke tror jeg heller med de "P-sprøytene" dine (er ikke sikker hva du mener med "P"). Mine tanker går mer i retning av nerveknip, irritasjon av nerve eller lignende. For å komme nærmere dette ville det være riktig med en nøyaktig undersøkelse om eventuell følelsesforandringer og en mer nøyaktig beskrivelse av de områdene hvor "anfallet er lokalisert til. Det er nevrologer som er best på slike undersøkelser. Jeg kan ikke tro at noen av mine kolleger i DOL vil kunne komme nærmere dine problemer uten en skikkelig undersøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...