Gå til innhold

Mandler


Marioni

Anbefalte innlegg

Jeg har lest om en tilstand hvor mandlene har blitt så utviklede at det danner seg små hulrom i(?) mandlene. Der kan det danne seg små propper (hva er disse proppene?). Tror det kan ha begynt etter at jeg hadde kyssesyken for ca. fire år siden, hvor mandlene mine hovnet veldig opp. Har siden det også vært mer forkjølet, og har konstant mye slim i halsen. Dette er veldig plagsomt (spesielt i forbindelse med at jeg synger en del). I tillegg føler jeg at jeg får dårlig ånde og dårlig smak i munnen hvis jeg ikke får proppene ut. Forsøker å fjerne dem noen ganger i uka. men det er ikke lett. Ofte går jeg og irriterer meg fordi jeg kjenner at det er noe der, som jeg ikke får ut. Har veldig lyst til å fjerne mandlene mine, hvis det kan hjelpe. Har samtidig hørt at mandlene er en del av immunsystemet, så det er kanskje noe man burde være veldig forsiktig med å gjøre? Noen som vet råd, har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, opplevde det samme etter kyssesyken. Hadde stadig halsbetennelse og ømme mandler. Jeg fjernet dem, og den dårlig ånden ble borte. Har ikke vært syk etter det heller, men nå er det ikke så veldig lenge siden jeg fjernet dem heller da.

Det må sies at det ikke var noen gøy affære å fjerne dem. Mye smerter og lite mat/søvn i 14 dager.. men kjæresten min stelte pent med meg. Det er sikkert individuelt hvordan man har det etter en slik operasjon da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...