Gå til innhold

Hudprodukter, Imedeen?


scooby_doo

Anbefalte innlegg

hei jeg har et enkelt spørsmål;

er det noen som har prøvd Imedeen og fått mye finere hud av det? er det eventuelt noen andre produkter som er bedre?

er ikke Imedeen ganske dyrt?

Jeg kan nevne litt om mitt problem :

jeg hadde mye kviser tidliger,men gjennomgikk flere år med Tetracyliner,Roaccutan, sillicol scin,tannkrem(!), gjærspising(!) og ørten andre ting.I dag hakke jeg så mye kviser,men jeg er ikke fornøyd med ansiktshuden min fordi jeg har fet hud,masse små "nupper" som kommer puss ut av,hudorm?og noen små arr. Vil Imedeen gjøre huden i ansiktet glattere og penere(!) ?

takker og bukker for svar :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke problemer med fet hud, men det motsatte. Jeg har brukt Imedeen i et drøyt år nå, og huden er liksom ikke fullt så tørr og mer elastisk.

Jeg vet ikke hvordan Imedeen fungerer for fet hud, men uansett tror jeg ikke denne tablettkuren kan utrette mirakler. Jeg har hørt om folk med arr etter kviser som har fått bedre hud av Imedeen, men jeg tror man skal ha en realistisk forventning til hvilke resultater man kan oppnå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke problemer med fet hud, men det motsatte. Jeg har brukt Imedeen i et drøyt år nå, og huden er liksom ikke fullt så tørr og mer elastisk.

Jeg vet ikke hvordan Imedeen fungerer for fet hud, men uansett tror jeg ikke denne tablettkuren kan utrette mirakler. Jeg har hørt om folk med arr etter kviser som har fått bedre hud av Imedeen, men jeg tror man skal ha en realistisk forventning til hvilke resultater man kan oppnå.

I et år ? det må da ha kostet mye ?

hvor mye koster imeeden og hvor mange tabbeletter tar du for dagen? hvor lenge skal en slik kur vare ? hvor lang tid tok det før du merket forskjell i huden din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Girl interrupted

Jeg har ikke problemer med fet hud, men det motsatte. Jeg har brukt Imedeen i et drøyt år nå, og huden er liksom ikke fullt så tørr og mer elastisk.

Jeg vet ikke hvordan Imedeen fungerer for fet hud, men uansett tror jeg ikke denne tablettkuren kan utrette mirakler. Jeg har hørt om folk med arr etter kviser som har fått bedre hud av Imedeen, men jeg tror man skal ha en realistisk forventning til hvilke resultater man kan oppnå.

MD Formulations ansiktsvask.Fåes kjøpt på hudpleiebutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...