Gjest annonym bruker Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Bor i en ny by og har ingen eller lite kontakt med mine gamle venner. Har gått 3 år på skole her nå, men klarer ikke å bli kjendt med noen. Det virker som de andre allerede har venner og er ikke interisert i få flere. Jeg er nok litt sjenert. Eller.. jeg er faktisk utrolig sjenert. Er ikke den store party løven heller. Er bare begynt å bli enort ensom nå 0 Siter
sigga Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Kom hit til meg så kan vi bli venner....(",).... 0 Siter
tjohei Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Hva med en kontaktannonse? på nettet eller i avisen? 0 Siter
soleil Skrevet 18. september 2003 Skrevet 18. september 2003 Har du noen interesser? Kan du bli med i en klubb eller noe? Skyteklubb, sykkelklubb.. tja.. hva som helst? Ellers kan det hjelpe på litt å få en deltidsjobb. 0 Siter
Gjest rnt Skrevet 19. september 2003 Skrevet 19. september 2003 Alt ordner seg skal du se, ta tiden til hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.