Gå til innhold

Noen som skal se på..


Gjest Skjermtrollet

Anbefalte innlegg

De klarsynte 'kan' selvsagt gi politiet interessante tips. Tipsene kan føre til at en sak løser seg, men aldri direkte. Alle tips er interresante i slike saker.

Og hvordan kan du vite at det er bortkastet? Hva vet du om dette?

Jeg baserer meg på uttalelser fra Politiet i både Danmark og Norge.

Videre, det er selvsagt ingen grunn til å anta at disse bedragerene har noe nyttigere informasjon for politiet enn hvis jeg hadde gått til politiet om fortalt dem ett eller annet om "Palme drapet".

Det er og blir bedrageri. Og i Orderud-saken, særdeles smakløst bedrageri.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 137
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    52

  • soleil

    13

  • pip

    10

  • Anki

    9

Mest aktive i denne tråden

Jo , noen har nok. men de er nok ikke proppet ørene fulle hver dag, slik som oss.

"De" (den jevne svenske) har selvsagt hørt mindre enn oss.

De individene som skal være med på programmet (enten de er svenske eller japanske) har selvsagt lest all den informasjonen de kunne finne om det. Hvordan skulle de ellers lure folk med bedrageriet sitt?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åndenes Makt er bedrageri og oppspinn.

===

Du skriver: "Er 100% overbevist om at noen mennesker har slike overnaturlige evner"

Mange vikinger var nok 100% overbeviste om at Odin eksisterte, uten at han eksisterte mer (eller mindre) av den grunn.

Ting eksisterer ikke fordi om man "tror på dem". Selv om hele verden var "100% overbevist" at en Lilla Kaffekopp gikk i bane rundt Månen, ville det ikke gå en kaffekopp i bane.

Med vennlig hilsen

Mange tror fremdeles på Odin, og for dem eksisterer han. Mange tror på Gud og Jesus, Allah, Buddah eller hva Gudene heter. Mennesker har til enhver tid trodd på noe, og ingen har kunnet bevise at de ikke har rett. "Vitenskapen" i dag blir ikke riktig om noen år eller århundrer/årtusener. Mange vitenskapsmennesker/forskere er religiøse. Det er ingenting som tyder på at en ikke kan tro på skapelseshistorien i Bibelen like mye som den vitenskapelige forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skjermtrollet

"De" (den jevne svenske) har selvsagt hørt mindre enn oss.

De individene som skal være med på programmet (enten de er svenske eller japanske) har selvsagt lest all den informasjonen de kunne finne om det. Hvordan skulle de ellers lure folk med bedrageriet sitt?

Med vennlig hilsen

Jeg fatter ikke hvordan du kan med 100% sikkerhet si at det ikke finnes mennesker med sånne evner!?

Prøvd healing? Det er sprø greier, og det kan jeg stå for at virker! Det har jeg opplevd selv!

Ligger litt i samme bane..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt juks og bedrageri, for ikke å si smakløs "underholdning".

Disse kvakksalverene har kastet bort utallige politi-timer, men verken i Danmark eller i Norge finnes ett eneste eksempel på at disse bedragerene har hatt rett.

De burde faktisk vært tiltalt for å hindre politiet i deres arbeid.

Med vennlig hilsen

Til opplysning så har faktis politiet i flere forsvunnet saker sammen med pårørende godkjent bruk av synske...

...så det er ikke bare et onde da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skjermtrollet

Har ikke den kanalen desverre.... De har selv gjort Orderud saken til en medie farse... så det er litt søkt å komme her og klage da...

var den til meg? klager jeg? skjønte ikke helt hva du mente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tror fremdeles på Odin, og for dem eksisterer han. Mange tror på Gud og Jesus, Allah, Buddah eller hva Gudene heter. Mennesker har til enhver tid trodd på noe, og ingen har kunnet bevise at de ikke har rett. "Vitenskapen" i dag blir ikke riktig om noen år eller århundrer/årtusener. Mange vitenskapsmennesker/forskere er religiøse. Det er ingenting som tyder på at en ikke kan tro på skapelseshistorien i Bibelen like mye som den vitenskapelige forklaring.

Det forandrer ikke på at verken Odin eller Gud eksisterer noe "mer" selv om 100% av Jordens befolkning trodde på dem. Lille Kaniner eksisterer heller ikke selv om folk tror på det.

====

Den siste setningen din er tull.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvordan du kan med 100% sikkerhet si at det ikke finnes mennesker med sånne evner!?

Prøvd healing? Det er sprø greier, og det kan jeg stå for at virker! Det har jeg opplevd selv!

Ligger litt i samme bane..

For det første, selv om "healing" virket, så beviser vel ikke det på noen som helst måte at "noen er synske"?

For det andre, hvis healing fungerte, hvorfor er det ingen som kan påvise resultater i uavhengige undersøkelser.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til opplysning så har faktis politiet i flere forsvunnet saker sammen med pårørende godkjent bruk av synske...

...så det er ikke bare et onde da...

Og de har aldri fått noe resultat. Men det er klart at noen klamrer seg til et hvilket som helst halmstrå.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forandrer ikke på at verken Odin eller Gud eksisterer noe "mer" selv om 100% av Jordens befolkning trodde på dem. Lille Kaniner eksisterer heller ikke selv om folk tror på det.

====

Den siste setningen din er tull.

Med vennlig hilsen

Den siste setningen min har jeg rett etter en forsker på universitetet. Beklager Sør ingenting tyder på at du er hr. allvitende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den siste setningen min har jeg rett etter en forsker på universitetet. Beklager Sør ingenting tyder på at du er hr. allvitende.

*ler*

Så du fornekter evolusjonen?

Og jorden ble til for 6000 år siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skjermtrollet

For det første, selv om "healing" virket, så beviser vel ikke det på noen som helst måte at "noen er synske"?

For det andre, hvis healing fungerte, hvorfor er det ingen som kan påvise resultater i uavhengige undersøkelser.

Med vennlig hilsen

Det er helt tragisk å påstå at du kan vite ALT dette!! Isåfall må temaet interessere deg noe veldig, noe jeg ikke tror er tilfelle.. det er vel heller det at du ELSKER å diskutere!

Og hvorfor har ikke healing noe med å være synsk å gjøre?

Vi snakker om spesielle evner, og så vidt jeg vet ligger begge under samme tema!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt tragisk å påstå at du kan vite ALT dette!! Isåfall må temaet interessere deg noe veldig, noe jeg ikke tror er tilfelle.. det er vel heller det at du ELSKER å diskutere!

Og hvorfor har ikke healing noe med å være synsk å gjøre?

Vi snakker om spesielle evner, og så vidt jeg vet ligger begge under samme tema!

Hei,

Nei, det har ikke noe med hverandre å gjøre, selv om begge deler er "alternativt". Det er som å si at en hypotese om kjemi må være sann, fordi en hypotese i biologi var sann - begrunnet med at begge er "vitenskapelige". Selvsagt ikke holdbart.

===

Og ja, temaet interesserer meg, fordi jeg synes det er tragisk at disse bedragerene får lov til å svindle godtroende mennesker.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Så du fornekter evolusjonen?

Og jorden ble til for 6000 år siden?

Jeg fornekter ingenting, det er det du som gjør. Jeg har ikke tatt eget standpunkt i noenting som jeg har skrevet, i motsetning til deg som ikke gir deg med å tre dine meninger over hodet på andre. Ikke den første i verdenshistorien heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fornekter ingenting, det er det du som gjør. Jeg har ikke tatt eget standpunkt i noenting som jeg har skrevet, i motsetning til deg som ikke gir deg med å tre dine meninger over hodet på andre. Ikke den første i verdenshistorien heller.

Så du likestiller evolusjonsteorien og skapelsesberetningen? Eller?

Jeg kan ikke se at jeg har påtvunget noen mine meninger, men det er klart at du vil komme med slike påstander. Du leser her frivillig, og hvis du ikke vil lese, så kan du la være.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, selv om "healing" virket, så beviser vel ikke det på noen som helst måte at "noen er synske"?

For det andre, hvis healing fungerte, hvorfor er det ingen som kan påvise resultater i uavhengige undersøkelser.

Med vennlig hilsen

For det andre, hvis healing fungerte, hvorfor er det ingen som kan påvise resultater i uavhengige undersøkelser

Tja, er det ikke bevis nok at tusener har blitt friske/bedre av healing? Eller har de alle innbilt seg at har blitt friske?

PS. Kvakksalverloven forsvinner visst fra 1.1.04.

Pussig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det andre, hvis healing fungerte, hvorfor er det ingen som kan påvise resultater i uavhengige undersøkelser

Tja, er det ikke bevis nok at tusener har blitt friske/bedre av healing? Eller har de alle innbilt seg at har blitt friske?

PS. Kvakksalverloven forsvinner visst fra 1.1.04.

Pussig.

Millioner er blit bedre av forkjølelse, uten at det heller beviser noe som helst.

Folk BLIR jo bedre av sykdommer helt av seg selv, enten de går til healing eller ei.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...