Gå til innhold

dritt helg!


pingla

Anbefalte innlegg

har ikke vært noen god helg dette.. for mye tanker, og for mye rot.. er inne i en periode der jeg tenker veldig mye.. sliter økonomisk og d tar på..

livet er ikke alltid lett, men satser på at d kommer noen dager som blir bedre..

forbanna dritt tanker!!

URK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare svare på det her.. du hørtes akkurat ut som meg... alt er jævlig men man øyner likevel håpet om at alt blir så mye bedre i morgen. Og det blir det også som regel, kanskje ikke i morgen bokstavelig sett, men kanskje i overimorgen? Noen ganger når jeg sitter med den følelsen så finner jeg et eller annet menneske og ber de bare si det til meg " ALT BLIR MYE BEDRE I MORGEN" også smiler jeg litt av det og får litt ekstra håp av det!

Stå på! Det blir bedre og det vet du!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dukkelise

Moser deg vennen min..

Vet så godt åssen tinga er,men takk og lov vet vi begge det kommer lysere tider.

Du vet jeg er tom på mobilen min,og jeg er blakk som kirkerotta selv,så jeg får ikke hatt penger på den før neste uke:(((

Husk jeg er glad i deg til da vennen,uten att jeg gir lyd fra meg.Varmet meg å se du hadde vært inne på chat og sett eter meg.Takk snille du..

Ikke gi opp...klemmer deg godt..

Masse varme gode tanker fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...