tml Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg har en datter på 15 år som har vært aktiv idrettsutøver siden ho var 6-7 år.Innen turn og dans, de siste åra har ho vært plaget med smerter i nakke, rygg og halebenet. Har vært hos de fleste spesialister, både privat og ikke privat. har hjelpt en liten stund så er smertene der igjen. Jeg lurte på om noen som vet om noen som har speialisert seg på idrett skader, får det er det eneste vi ikke har prøvd. Helst i Østfold og Oslo område. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whimsy Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Prøv NiMi(Norges Idrettsmedisinske Institutt tror jeg det er) på Ullevål stadion. Der skal de visstnok ha god peiling 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tml Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Prøv NiMi(Norges Idrettsmedisinske Institutt tror jeg det er) på Ullevål stadion. Der skal de visstnok ha god peiling Takk... Det skall jeg prøve... Tror dem kansje har litt mere peiling en leger osv.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sich Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 jeg har vært plaget med rygg og nakke smerter lenge, og er mest fornøyd med behandlig hos naprapat. bør prøves. finnes i oslo. lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.