surreline Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg har en lettere yrkesskade i venstre hofte (97) etter at jeg fikk denne skaden har ting "ballet" på seg. Høyre hofte er vond og jeg må avlaste den med krykker, venstre hofte knirker og knaker og stivner i værskifte og ved gåing/ståing. Til tider vond å ligge på. Begge knærne mine er tidvis hovne og væskefylte og tåler ikke noe særlig belastning. Tåen ved siden stortåen hovnet opp over natta i januar og er vond, rød, hoven og stiv. Resten av leddene mine påvirkes av værforandring og jeg har rett og slett mye vondt. Det siste året har jeg fått skjelvinger i hendene , lårene og litt i ansikt ( tannlegen min kommenterte det og ba meg få det sjekket). Jeg tar ingen medisiner, er ikke deprimert, føler meg tross alt heldig med livet jeg. Men det kunne vært lettere for meg om jeg viste hva som feilte meg. Har vært til rev. men han sa bare jeg bodde på feil sted ang. klima! Kan Legen her gi meg noen pekepinn eller råd for hva jeg skal gjøre?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Surreline. Beklager sent svært men har vært bortreist uten Internett-tilgang. For meg høres det ut til at en grundig undersøkelse hos indremedisiner må være tingen. En ting er den gamle skaden, men de andre ledd- plagene og tilleggssymptomer tyder vel mer i retning av leddgikt. Men som sagt, du bør undersøkes med blodprøver etc. for at riktig diagnose kan stilles. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.