Gå til innhold

Skade?

nitropastis

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 15 år gammel gutt.

Løp en rask 10km på søndag på 44.32 og fikk løpt skikkelig fra meg.

Jeg var trolig ikke god nok med uttøyingen fordi jeg fikk veldig vondt i musklene i det ene benet dagen etter. Haltet omtrent da jeg gikk. Tirsdagen skulle jeg løpe noen km men fikk veldig vondt i benet igjen. ”Halteløp” fire km… Onsdag løp jeg en orientering som gikk greit, det var ett par km.

I dag (torsdag) skulle jeg løpe 7 km, men det ble bare 4-5. Det gikk mye greiere men det er fremdeles litt vondt enkelte steder, senen som knytter lårmuskelen til hoften, leggen.

Hva er dette, en vanlig strekk? Overbelastning? Kan jeg fortsette å trene? Løper 3-4 ganger i uken, i tillegg til lett styrke (pushups, pullups, situps) og svømming.

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...