Gå til innhold

tom for krefter


pingla

Anbefalte innlegg

sitter her og har masse å gjøre.. men er helt tom for krefter.. så sliten at jeg ikke orker opne en bok..

sover ikke å er ikke våken.. går rundt i svime..

tankekjør hele døgnet.. logisk tenking er ikke lenger tilstede.. lette huset rundt etter fjernkontrollen i går.. og hvor var den.. i frysen!! ikke spør hvordan den havnet der for aner ikke..

trenger så sårt litt trygghet.. så kanskje jeg kunne fått blund på øya oxo.. litlepia trenger en trygg armkrok å krype inn i nå.. der jeg kunne få litt ro.. litt kjærlighet.. selv om jeg nok ikke hadde klart å tatt i mot..

er sliten av å kjempe nå...

trenger sårt en klem eller to om noen har noen til overs...

-sliten tulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dukkelise

Lille snille søte deg...millioner av klemmer,millioner av alt som skal til for att du skal klare komme deg litt opp igjen vennen min,det skal jeg gi deg om du føler det hjelper deg litt...

Har ikke glemt deg lilltlepia..

*legger pledd rundt deg,strekker deg koppen med varm drikke*

Kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...