Gjest venter utolmodig Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Hei Er det noen som vet hvor lang tid sykehuset bruker på å godkjenne operasjonen til man kan bestille time hos privat plastisk kirurg? 0 Siter
Gjest Dr. Münster Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 venter utolmodig, svaret på det spørsmålet du stiller er noe avhengig av hvor i Norge du bor. Jeg foreslår at du kontakter den legen du vanligvis går til; hun eller han vil sikkert kunne gi deg relevant informasjon. 0 Siter
Gjest venter utolmodig Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 venter utolmodig, svaret på det spørsmålet du stiller er noe avhengig av hvor i Norge du bor. Jeg foreslår at du kontakter den legen du vanligvis går til; hun eller han vil sikkert kunne gi deg relevant informasjon. Hei Legen min visste ikke hvor lang tid det kunne ta. Jeg bor i Østfold. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.