Gå til innhold

Magetreningstips!

Gjest sullie

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har begynt med noen mageøvelser som er så utrolig effektive at jeg gjerne ville dele tipset med andre.

Ligger på gulvet, med korsryggen godt nedpå og løfter bena opp. varierer mellom å ta annenhvert ben og begge samtidig. Det er drithardt!

Jeg har gjort dette i over en uke nå, ikke hver dag for jeg blir kjempestøl av det!

I dag er jeg støl både på siden, og alle kanter og bauger..

Ellers lurer jeg på om man kan slanke seg med å spise 2000 kalorier om dagen når man trener mye? Isåfall hvor mange kalorier må jeg forbrenne på trening?

Forbrenningen øker jo etter treningen også?

Har ikke så lyst til å sulte meg.. Noen jenter som kan si hvor mye aktivitet de er i og hvor mye de spiser så jeg kan sjekke hvordan jeg ligger an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fotballjente

Lurer på det samme som deg ang om det er lite nok med 2000 kcal for å gå litt ned i vekt når man trener em god del.

Selv veier jeg 63 kg og er 1.68 kg. Vil bare bli kvitt litt hengefett på rumpa og magen, men ikke mer en 3-4 kg.

Tidligere har jeg spist ca 3000 kcal, og da trener jeg veldig lett på formiddagen (volleyball, lett styrketrening, o.l) Jeg går på idrettslinjen, derfor har jeg disse lette øktene, ca 3-4 ganger i uken. Trener ellers fotball og litt tyngre styrketrening på ettermiddag/kveld ca 4- 5 ganger i uken. Nå har jeg tenkt å redusere matmengden ned til 2000-2400 kcal, og lurer på om det er nok. Vi kan jo utveksle tips...? Hadde vært gøy! Kan jo få mailadressen min hvis du vil. Hvor mye trener du da? Hva driver du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme som deg ang om det er lite nok med 2000 kcal for å gå litt ned i vekt når man trener em god del.

Selv veier jeg 63 kg og er 1.68 kg. Vil bare bli kvitt litt hengefett på rumpa og magen, men ikke mer en 3-4 kg.

Tidligere har jeg spist ca 3000 kcal, og da trener jeg veldig lett på formiddagen (volleyball, lett styrketrening, o.l) Jeg går på idrettslinjen, derfor har jeg disse lette øktene, ca 3-4 ganger i uken. Trener ellers fotball og litt tyngre styrketrening på ettermiddag/kveld ca 4- 5 ganger i uken. Nå har jeg tenkt å redusere matmengden ned til 2000-2400 kcal, og lurer på om det er nok. Vi kan jo utveksle tips...? Hadde vært gøy! Kan jo få mailadressen min hvis du vil. Hvor mye trener du da? Hva driver du med?

Hei du!

Hvis du tør å legge igjen mailadressen din får du høre fra meg. Er nok litt for feig til å tøre å legge igjen min på internett :)

Hadde vært koselig å maile med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...