Gå til innhold

Redd og sliten


Anniken79

Anbefalte innlegg

Er så sliten for tiden. Alt blir bare tyngre og tyngre. Tyngre å stå opp, har ikke lyst til å gå på jobb, har ikke lyst å besøke venner, har ikke lyst til noe......Bare sove og sove..Men jeg får ikke sove, og sovner jeg bare drømmer jeg. En god stund siden jeg har hatt det slik nå. Sommeren var så fin. Og nå har jeg panikk for å gå inn i en ny depresjon igjen. Føler jeg er på vei dit i racerfart. I utforbakke uten bremser. Men jeg orker ikke en ny depresjon. Jeg orker bare ikke tanken på det en gang. Skremmende å se hva som er i ferd med å skje og føle at jeg ikke er i stand til å kontrollere det. Har lyst å bare melde meg ut. Stoppe tiden, krølle meg sammen under et teppe og bli der til det går over. Er så lei av å kjempe. Hver gang jeg tror at nå er jeg ovenpå så skjer dette. Har lyst til å skrike, men det er jo ikke så lurt siden jeg er på jobb. Nei huff, dette blir visst bare syting og klaging. Men godt å få det ut. Så har jeg fått sagt det. Min behandler er på ferie i tre uker nå. En tåpelig tid å ta ferie på. Jaja, ikke noe å gjøre med det. Trenger litt oppmuntring og en klem hvis noen har en til overs. Hilsen lille slitne meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Vil sende deg masse klemmer, og gode ønsker lysere dager.

Råd har jeg lite av,treffer bunnen hardt og brutalt innimellom,jeg også.Og jeg vet hvor fortvilende det er.

Uansett,håper du snart får det bedre.og at du ser lys i tunnelen fort som fy!

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vil sende deg masse klemmer, og gode ønsker lysere dager.

Råd har jeg lite av,treffer bunnen hardt og brutalt innimellom,jeg også.Og jeg vet hvor fortvilende det er.

Uansett,håper du snart får det bedre.og at du ser lys i tunnelen fort som fy!

*klemmer*

Tusen takk! Håper det jeg også. Klem tilbake til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Håper det jeg også. Klem tilbake til deg:)

VÅG Å VÆRE.

Våg å være ærlig, våg å være fri! Våg å føle det du gjør, si det du vil si. Kanskje de som holder munn, er reddere enn deg? Der hvor alt er gått i lås, må noen åpne vei.

Våg å være sårbar! Ingen er av stein. Våg å vise hvor du står, stå på egne bein. Sterk er den som ser seg om og velger veien selv. Kanskje de som gjør deg vondt, er svakest likevel?

Våg å være nykter, våg å leve nå. Syng, om det er det du vil, - gråt litt om du må. Tiden er for kort til flukt, bruk den mens du kan. Noen trenger alt du er og at du er sann!

Forfatteren vet jeg ikke hvem er....?

Styrkklem til deg fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...