Gå til innhold

Aslag på voldsoffererstatning


Gjest Maar

Anbefalte innlegg

Hva oppgis da som grunn ?

Hvillke beviser må de ha?

Hvordan kan det bevises noe som skjedde da jeg var barn ?

Jeg venter på svar fra fylkesmannen og jeg er så nervøs for ikke å bli trodd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk avslag fordi det ikke fantes konkrete beviser på det som skjedde da jeg var liten.

Fylkesmannen sa avgjørelsen var tatt under tvil, så jeg anket, men vikk nytt avslag.

Ble knust, blir jeg ikke trodd noen steder?

Nå skal jeg igjen ta kontakt med advokaten. Skal søke billighets erstatning, Jeg nekter å tro at jeg vil få avslag der og. Jeg trenger å se det svart på hvitt fra departementet av de tror meg.

Jeg driter i pengene, vet ikke hva jeg evt kan få, det er det arket med bekreftelse på at jeg blri trodd som betyr alt.

Lykke til!!!

hvis ikke voldsoffer erstatning går gjennom, prøv billighetserstatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maar. Aner ikke hva som kan være grunn for avslag. Ville bare si at jeg føler med deg, det er forferdelig vanskelig å vente....Tenker på deg. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...