Gå til innhold

Mat og metthet

Gjest urifox

Anbefalte innlegg

Hei

I dag stod jeg opp kl 10.

Spiste to skiver med ost.

Trente work-out/styrke i en time fra 11-12.

Klokken 14.30 piste ett lyst rundstykke med ost og ett med mye syltetøy, og søta meg med et par ekstra skjeer syltetøy. I tillegg drakk jeg et stort glass yoghurt.

Jeg er fortsatt litt mett. Har jeg spist for mye i 14.30 - måltidet? Jeg følte meg ganske mett etterpå.

Jeg er 25 år, jente, på grensen til overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du spiste iallfall ikke for mye. to brødskiver er du iallfall nødt å spise før og etter trening. Men man blir jo sliten av å trene, og jeg tror derfor metthetsfølelsen også varer litt lenger. Jeg kan iallfall gå en stund og føle meg sliten og nesten litt kvalm etter trening, men utpå kvelden skal du se sulten kommer.

Det som er bra er jo at det virker som trening gir oss energi og krefter som gjør at vi blir sterke nok til å overvinne trangen til å småspise sant? Middag ved syvtiden, og kanskje en brødskive før du legger deg, så slipper vi trøstespising for i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du spiste iallfall ikke for mye. to brødskiver er du iallfall nødt å spise før og etter trening. Men man blir jo sliten av å trene, og jeg tror derfor metthetsfølelsen også varer litt lenger. Jeg kan iallfall gå en stund og føle meg sliten og nesten litt kvalm etter trening, men utpå kvelden skal du se sulten kommer.

Det som er bra er jo at det virker som trening gir oss energi og krefter som gjør at vi blir sterke nok til å overvinne trangen til å småspise sant? Middag ved syvtiden, og kanskje en brødskive før du legger deg, så slipper vi trøstespising for i dag.

:-) takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...