Gjest urifox Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hei I dag stod jeg opp kl 10. Spiste to skiver med ost. Trente work-out/styrke i en time fra 11-12. Klokken 14.30 piste ett lyst rundstykke med ost og ett med mye syltetøy, og søta meg med et par ekstra skjeer syltetøy. I tillegg drakk jeg et stort glass yoghurt. Jeg er fortsatt litt mett. Har jeg spist for mye i 14.30 - måltidet? Jeg følte meg ganske mett etterpå. Jeg er 25 år, jente, på grensen til overvektig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 du spiste iallfall ikke for mye. to brødskiver er du iallfall nødt å spise før og etter trening. Men man blir jo sliten av å trene, og jeg tror derfor metthetsfølelsen også varer litt lenger. Jeg kan iallfall gå en stund og føle meg sliten og nesten litt kvalm etter trening, men utpå kvelden skal du se sulten kommer. Det som er bra er jo at det virker som trening gir oss energi og krefter som gjør at vi blir sterke nok til å overvinne trangen til å småspise sant? Middag ved syvtiden, og kanskje en brødskive før du legger deg, så slipper vi trøstespising for i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest urifox Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 du spiste iallfall ikke for mye. to brødskiver er du iallfall nødt å spise før og etter trening. Men man blir jo sliten av å trene, og jeg tror derfor metthetsfølelsen også varer litt lenger. Jeg kan iallfall gå en stund og føle meg sliten og nesten litt kvalm etter trening, men utpå kvelden skal du se sulten kommer. Det som er bra er jo at det virker som trening gir oss energi og krefter som gjør at vi blir sterke nok til å overvinne trangen til å småspise sant? Middag ved syvtiden, og kanskje en brødskive før du legger deg, så slipper vi trøstespising for i dag. :-) takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.