Gå til innhold

Bevisstløs i gjerningsøyeblikket.


Gjest Barbie

Anbefalte innlegg

Ja, det var vel det jeg hadde vært, om jeg hadde fått sett mine barns overgriper nå, tror jeg.

MEGET bevisstløs.

Jeg er i en sånn vacumtilstand for tiden. Orker ikke lese, orker ikke skrive, orker ikke se på tv, orker ingenting,likom.

Er bare til.

Eksisterer.

Legger meg i badekaret, koser meg med boblene som slår mot kroppen min. Men likevel føler jeg meg tom når jeg står opp derfra. Får ingenting utav det.

Er visst på vei inn i en depresjon, og er så redd for at jeg ikke skal klare å komme ut av den igjen.

Julen, jeg som elsker julen, det er ikke det samme i år. Jeg tenker for mye på alt som skal skje. "sukk"

Er så glad jeg har ungene, venner, familie som støtter opp 100 %. Er så glad for at jeg gjorde det rette den gangen, selv om det er hardt nå.

Stjernen henger her i vinduet og lyser. Og når jeg ser på den, så vet jeg innerst inne at rettferdigheten skal skje. Og å er det ikke lenge igjen.

Å, hjelp............ steinen i magen min blir bare større, føler jeg. Orker ikke mat, drikker masse liter vann, orker ikke noenting.

Joda, jeg baker og lager ting sammen med ungene, men jeg skulle ønske dette var overstått.

Kanskje jeg vil bli i bedre humør, ikke være så deppa, når alt er over?

Eller vil jeg være bevisstløs i gjerningsøyeblikket?

Håper ikke det kommer dithen.

Jaja, boblene er der uansett. :-)

Og jeg? Joda, jeg er da her enda, og ikke søren om den dritten skal få se meg dette sammen, nei. ALDRI.

Men nå er jeg sliten og trett, redd, fortvilet, tom, alt på en gang.

Takk for at dere er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ritva, Dixi Oslo

Da ville jeg ha sett litt lengere på den stjernen..hvorfor..fordi den den betyr noe spesielt for deg! Klart du er sliten, trøtt og lei, men samtidig så vet du...har du kommet så langt..så ikke f...om du gir deg nå! Det vet du og det vet jeg:)

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stay in there, Barbie! Dette klarer du, selv om det er veldig tøft akkurat nå. Du har vært kjempeflink! Og jeg synes det er veldig bra at du klarer å uttrykke tankene dine her inne - det hjelper å lette på trykket, ikke gå med det alene.

Forsøk å ikke stille FOR store krav til deg selv nå i denne perioden. Du trenger ikke å bake 7 sorter, snu huset på hodet i en storrengjøring etc. etc. Ta det i ditt eget tempo. Barna skjønner jo hva det handler om, og jul blir det likevel, enten du stresser og styrer eller stritter imot!

Holder rundt deg og gir deg en skikkelig god klem, Barbie!

Hilsen Grete som tenker ofte på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...