magma1365380525 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hei! Undrer på om det er noen som har noe godt forslag vedrørende smertebehandling ved frossen skulder eller kapsulitt som det heter. Jeg har prøvd det meste og lest flere hundre artikler på internett, men har dessverre ikke fått noen smertelindring ennå. Har ikke lyst til å gå på smertestillende-det må da finnes noe som kan hjelpe? Hvis noen der ute har erfaring med dette problem så er jeg evig takknemlig. Hilsen rhus tox 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oljoha Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 En ortopedisk kirurg som foreleste for meg i Perth, Western Australia foreslo solide doser med kortison injisert intraartikulært i glenohumural leddet og forsiktig mobilisering av fysioterapeut. Har aldri forsøkt dette med mine pasienter, men det høres fornuftig ut for min del. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caspara Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Prøv en eller to hestekurer med cortison for din skulder, jeg hadde full effekt av den. kan kjenne litt en gang i mellom men ikke av betydning 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.