Gå til innhold

talgklump??hjelp!


Rime

Anbefalte innlegg

jeg har fått en "klump" i ansiktet,kjennes godt når en tar på,er rødt,kan dog dempes litt med sminke men er skjemmende.har vært der i rundt 2 mnd nå,tror det var ei kvise til å begynne med men nå er det da altså bare en "klump". hva er dette,hva gjør jeg med det?

takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du prøvd å skvise den ut?

ta en nål og stikk hull på den i toppen og press forsiktig eller ta en barberøvel og gå forsiktig over på overflaten..

selv har eg en selv, men bryr meg ikke noe særlig om den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du prøvd å skvise den ut?

ta en nål og stikk hull på den i toppen og press forsiktig eller ta en barberøvel og gå forsiktig over på overflaten..

selv har eg en selv, men bryr meg ikke noe særlig om den...

hm.huden blir helt hvit når jeg prøver å klemme på den,kommr ingenting ut.virker som det ligger ett stykke inn i huden.barberhøvel?blir jo ett fett sår av det vil jeg tro..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hårek21

hm.huden blir helt hvit når jeg prøver å klemme på den,kommr ingenting ut.virker som det ligger ett stykke inn i huden.barberhøvel?blir jo ett fett sår av det vil jeg tro..?

hmmm...har du prøvd med nål da?

bruk pinsett å klyp forsiktig, men som sagt..

en talgklump er ikke så sjenerene for andre...men vil du så apsolutt ha den vekk så kan ingen hindre deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...