bidno Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Hei! Jeg har vært plaget av sopp infeksjon i skjeden siden i sommer,legen min har sier bare at jeg må bruke Canesten så vil det forsvinne etter en uke. Men nå har jeg prøvd den 3 ganger allerede,å det har bare virket i noen få uker,så er soppen tilbake igjen. Er det ikke noe annet jeg kan gjøre for å bli kvitt plagene mine??? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Ikke trang bukse, mild såpe og skyll godt, du kan bruke youghurt eller kjøpe melkesyrebakterie-piller på apoteket. Har hørt at du kan få det av å drikke for mye juice også, så skjær ned på sure ting. De kurene finnes i forskjellig styrke, spør legen din, eller på apoteket, hvis du får det igjen. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 Ikke trang bukse, mild såpe og skyll godt, du kan bruke youghurt eller kjøpe melkesyrebakterie-piller på apoteket. Har hørt at du kan få det av å drikke for mye juice også, så skjær ned på sure ting. De kurene finnes i forskjellig styrke, spør legen din, eller på apoteket, hvis du får det igjen. 0 Siter
1985-Modell Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Ikke trang bukse, mild såpe og skyll godt, du kan bruke youghurt eller kjøpe melkesyrebakterie-piller på apoteket. Har hørt at du kan få det av å drikke for mye juice også, så skjær ned på sure ting. De kurene finnes i forskjellig styrke, spør legen din, eller på apoteket, hvis du får det igjen. Til mil. Jeg må bare spørre..hva mener du med å bruke youghurt?? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Til mil. Jeg må bare spørre..hva mener du med å bruke youghurt?? Du kan smøre på naturell youghurt. Virker forebyggende, p.g.a. melkesyrebakteriene. Det er det som er i forebyggende kurer, bare at youghurt er billigere, og du slipper å gå på apoteket :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.