Gå til innhold

små bryster


Gjest SlitenJente20

Anbefalte innlegg

Gjest SlitenJente20

Er det noe som helst jeg kan gjøre for at de skal starte å vokse??? Eller må jeg ty til plastisk kirurgi?? Jeg er 20 år og bruker størrelse 75A! De har ikke vokst siden jeg var 14. Dette plager meg noe grusomt o g jeg har selvtillit på størrelse med en ert. Er det noen der ute som har noen gode råd til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SlitenJente20, jeg tror ikke du kan forvente det at brystene dine kommer til å vokse noe mer. Du har valget mellom å

1) bli glad i kroppen din som den er :-)

2) å legge på deg / bli gravid og se om du blir glad i kroppen din som den blir :-)

3) legge inn innlegg. Da blir spørsmålet: Små bryster eller større bryster med arr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noen som synes det funker med p-piller da... men om man kan bruke det kun for å øke bryststørrelse det tviler jeg på.

For det første, så kan det jo være lurt med et lite selvtillittskurs kanskje?

Og så bør du bare være glad du har små pupper og ikke store, hør med noen storbrystede kvinner hvordan de har det, med smerter og ryggproblemer og rådyre utgifter til bh-er...

Hørte en dame en gang som garanterte at det hjalp å hviske til puppene hver dag at de måtte vokse, koseprate med dem... psykisk kan jo dette iallfall gjøre at du blir litt mer glad i dem du har? og da forsvinner kanskje bildet du har inni hodet ditt om at de er for små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JentaMedProblemer

Det er jo noen som synes det funker med p-piller da... men om man kan bruke det kun for å øke bryststørrelse det tviler jeg på.

For det første, så kan det jo være lurt med et lite selvtillittskurs kanskje?

Og så bør du bare være glad du har små pupper og ikke store, hør med noen storbrystede kvinner hvordan de har det, med smerter og ryggproblemer og rådyre utgifter til bh-er...

Hørte en dame en gang som garanterte at det hjalp å hviske til puppene hver dag at de måtte vokse, koseprate med dem... psykisk kan jo dette iallfall gjøre at du blir litt mer glad i dem du har? og da forsvinner kanskje bildet du har inni hodet ditt om at de er for små?

Ingenting av dette funker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlitenJente20

SlitenJente20, jeg tror ikke du kan forvente det at brystene dine kommer til å vokse noe mer. Du har valget mellom å

1) bli glad i kroppen din som den er :-)

2) å legge på deg / bli gravid og se om du blir glad i kroppen din som den blir :-)

3) legge inn innlegg. Da blir spørsmålet: Små bryster eller større bryster med arr.

Å bli gravid står vel ikke øverst på listen. Og å legge på meg har jeg prøvd, men uansett hvor mye jeg spiser.. så går det ikke oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svært fornøyd med å ha gått opp til 75a etter graviditet. Men det er nok ikke den mest geniale måten å gjøre det på.

75a ser ikke ille på meg, men det kommer jo helt an på kroppsformen ellers selvfølgelig.

Det ryktes at en mer naturlig forstørrelsesmetode som bare varer noen år er på trappene. Krever bare sprøyte, ikke operasjon. Får se hva det blir til!

Ellers er det lite som virkelig fungerer, har vel forsøkt det meste opp gjennom årene (før var uforede bh'er i str 70a for stort). Men p-piller hjelper noen. Trene brystmusklaturen kan kanskje hjelpe littegrann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg bruker også 75A, som regel må jeg har push up da, for ellers fyller jeg ikke ut 75A engang! :-)

Men jeg er fornøyd jeg, for det meste i hvert fall. Noen klær kan jeg jo ikke bruke da, ser jo helt dumt ut hvis jeg ikke har BH. Men det ER mange fordeler med små bryster. De blir ikke hengebryster etter amming, de har som regel små brystvorter noe som jeg synes er fint da, og menn liker de godt har jeg inntrykk av!

Jeg er nå over 30 og har ammet to barn, men brystene mine er fortsatt som da jeg var 14. Og i MIN alder er faktisk det ganske kult, altså har jeg ungpikebryster! Mannen min elsker de rett og slett!

Operasjon har jeg selvsagt også tenkt på noen ganger. Men tenk på alt som kan gå galt! Det ER en opersjon. Du må i tillegg operere deg med 10 års mellomrom, for innleggene må ut igjen de! Så du må gjennom operasjonen hvert 10-15. år. Det blir 25 tusen hver gang, og kanskje enda mer...

Men jeg forstår at for noen er det bare ikke til å leve med at brystene er så små, og selvsagt er det fint at de står litt i forhold til resten av kroppen. Jeg er normalt slank, og ganske høy, så brystene er jo i minste laget for min kroppsbygning. Men pytt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...