Gå til innhold

mann78


mann241365380352

Anbefalte innlegg

mann241365380352

Hei,

Jeg har hatt kjønnsvorter for ca. 4-5 år siden. Måtte ta dem vekk ved og "brenne" de fordi de forsvant ikke av seg selv eller med pensling. Nå har jeg akkurat hatt ubeskyttet sex og er sinnsykt bekymra for dama. Kan hun bli smittet etter en gang? og kan hun få problemer med dette?? Jeg vet ikke åssen jeg skal få sagt dette til henne, jeg føler meg bare skitten... Og er redd for at hun er smittet... Jeg var sammen med ei anna jente noen år og vi hadde ubeskyttet sex mens jeg hadde vortene der (hu sa det var greit), men hun fikk ikke synlige vorter vaffal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Litt dårlig samvittighet

Jeg har vel et liknende problem som deg. Min forrige kjæreste som jeg var sammen med i 3 år hadde kjønnsvorter, dvs han hadde en vorte som han fikk fjernet med noe slags pensling, og så var han ikke plaget med det mer.

Jeg har aldri hatt noen vorter, i alle fall ikke som jeg har merket.

Kan det være at jeg har viruset allikevel, uten synlige vorter? Det er jo ganske sannsynlig at jeg har fått det, siden jeg var sammen med denne fyren i 3 år.

Men jeg har ikke fortalt om dette til min nye kjæreste. Er det mulig at jeg nå kan ha smittet ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjønnsvorter kommer pga et virus og man har det som regel for resten av livet. Smittsomt ved utbrudd av vorter. kvinner med kjønnsvorter er mer utsatt for underlivskreft...så ta nå litt ansvar da!! Dyrt er det og med behandling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...