Gå til innhold

HJELP.........hva skjer?


stripa

Anbefalte innlegg

Nå er jeg fullstendig rådvill, vet ikke hva jeg skal gjøre?Selv om han er kjæresten min og sier at han bare gjør det for mitt eget beste, føler jeg at han overkjører meg!

Saken er den at jeg endelig klarte å fortelle hvem som misbruker meg, og takken for at jeg ga han tillitt var at han gikk til politiet å anmeldte forholdet på mine vegne. Hvordan kan han gå bak min rygg og gjøre sånt - jeg stolte på han.

Ble innkalt til legen min på mandag, fordi han ville ha meg til å skrive under på en tillatelse for at politiet skal få innsyn i journalen min. Men jeg fikk helt panikk og styrtet på dør. Jeg vil ikke det!!! Hvordan kan dette skje?

Er det noen der ute som kan hjelpe meg med råd....? Jeg klarer ikke mer!!! Det er vært så ille at jeg har rusa meg i det siste - og det er mot hva jeg tror på, men jeg klarer ikke takle dette.

Hjelp meg.....vær så snill!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emmi1365380374

Kjærestens reaksjon er helt naturlig egentlig...Du hadde ikke gjort det selv vel?Og det skjønner jeg godt,for du er flau...fortvilet...Masse ekle tanker i hodet,osv..Da du fortalte ham (kjæresten din)om det-det var vel på en måte din rop om hjelp..Han handlet litt for raskt kanksje,men du har ikke tid til å vente i sånne tilfeller..

Mitt råd-prøv å ta deg sammen,og hjelpe til politiet å få låst inn den gærningen som misbrukte deg.Du kommer ikke til å angre i fremtiden,det lover jeg deg...Hadde jeg hatt en sånn kjæreste som deg da det skjedde med meg..De mennene går på frifot ennå,og jeg angrer livet av meg at jeg ikke anmeldte de.Var ikke moden nok..utilgivelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...