Gå til innhold

Vannfast mascara. Hvor vannfast?


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Hvis man bader i basseng og driver mye med dykking og sånt, funker da vannfast mascara? Ikke særlig kjekt å bli svart/grå under øya....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, da lønner det seg med 40-dagers-mascara. Sånn permanent hjemmefarging av vippene. Fungerte toppers på meg. Jeg gjorde det før sydenturen, og lettvint er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjøper en dyr og fin en så... AquaDior foreksempel... men da må du ikke ha annen sminke på da, kajal eksempel ødelegger jo alt, da blir man jo sort uansett... finnes vannfast av det også, men det tviler jeg mer på.

Har brukt vannfast i alle år jeg, men vær flink å fjerne den med skikkelig sminkefjerner som tar vannfast bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes noen gode merker som har bestemte typer vannfast mascara, som faktisk er beregnet på å bokstavelig talt tåle å være under vann - til sportsbruk som svømming.

Nå husker jeg ikke hva den heter, men de har gjerne en annen farge på hylsteret enn annen, vanlig "vannfast" mascara. En spesialutgave, kan du si:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...