teebee Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg er for tiden øm i min venstre akilles-sene, og hvis jeg holder rundt den og beveger foten opp og ned kan jeg kjenne at det knirker. Er dette tegn på en kommende akilles-sene betennelse? Hva kan jeg eventuelt gjøre for å forhindre at det blir verre? Er det noen øvelser jeg burde gjøre, eller er det bedre å holde foten mest mulig i ro? Er det noen vits å oppsøke kiropraktor for å knekke opp på noen måte, eller er det unødvendig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristoffer 19 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Knirking og klikking i vonde ledd er alltid et tegn på kommende eller tilstedeværende betennelse. En fysioterapaut kan hjelpe deg med dette, da slipper du legens fettavleirende og muskelnedbrytende kortisolsprøyte. Kostnadene vil kanskje bli litt høyere men det er verdt utgiftene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.