Gå til innhold

Øm akilles

teebee

Anbefalte innlegg

Jeg er for tiden øm i min venstre akilles-sene, og hvis jeg holder rundt den og beveger foten opp og ned kan jeg kjenne at det knirker.

Er dette tegn på en kommende akilles-sene betennelse?

Hva kan jeg eventuelt gjøre for å forhindre at det blir verre?

Er det noen øvelser jeg burde gjøre, eller er det bedre å holde foten mest mulig i ro?

Er det noen vits å oppsøke kiropraktor for å knekke opp på noen måte, eller er det unødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Kristoffer 19

Knirking og klikking i vonde ledd er alltid et tegn på kommende eller tilstedeværende betennelse. En fysioterapaut kan hjelpe deg med dette, da slipper du legens fettavleirende og muskelnedbrytende kortisolsprøyte. Kostnadene vil kanskje bli litt høyere men det er verdt utgiftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...