Gå til innhold

Noen gode råd?


Gjest vil ha

Anbefalte innlegg

Det har vært slutt mellom meg og eksen en god stund nå, ca et halvt år, men jeg er mer forelsket i henne nå enn det jeg var før og jeg elsker henne mer hvis jeg kan si det på den måten... Hun er også forelsket i meg, problemet er bare at hun har også følelser for en annen, som går i klassen hennes...:(

Vi er VELDIG gode venner!!!!:)

Er det noen som har noen gode råd om hva jeg skal gjøre for å "få henne tilbake"? Vil mer enn gjerne ha henne tilbake!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vis åpenlys interesse for andre jenter, så våkner hun nok, hvis hun vil ha deg.

Jeg vet det men jeg klarer det ikke!!! Det er kun henne jeg kan tenke på og det kunne ikke falle meg inn å gjøre noe som helst med andre jenter...

Men jeg skal prøve så takk for rådet!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det men jeg klarer det ikke!!! Det er kun henne jeg kan tenke på og det kunne ikke falle meg inn å gjøre noe som helst med andre jenter...

Men jeg skal prøve så takk for rådet!!:)

Jeg snakker bare om litt flørting så hun ser det. Det finnes vel mange søte jenter du har lyst til å flørte litt med?

Vi mennesker har et sterkt konkurranseinstinkt, så dette kan funke. I det minste vil du merke om hun reagerer.

En annen variant, der du ikke hadde behøvd å gjøre noe, var hvis ei annen jente ble interessert i deg og tydelig viste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere er bestevenner, så har hun ingenting å tjene på å bli kjæreste med deg. Da kan hun være venn med deg, og kjæreste med en annen. Sånn sett må du altså bryte med henne som venn, om det skal være noen sjanse for noe mer.

Ellers er det jo ofte slik at en så gjerne vil ha det en ikke kan få. Og så blir man sammen igjen, og husker hvorfor det ble slutt. Og så er du tilbake der du startet.

Jeg hørte ikke på det da jeg selv drev på slik med min eks, men man kommer over det om man bryter alle bånd, og det finnes flere der ute, bedre faktisk... alt du har drømt om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere er bestevenner, så har hun ingenting å tjene på å bli kjæreste med deg. Da kan hun være venn med deg, og kjæreste med en annen. Sånn sett må du altså bryte med henne som venn, om det skal være noen sjanse for noe mer.

Ellers er det jo ofte slik at en så gjerne vil ha det en ikke kan få. Og så blir man sammen igjen, og husker hvorfor det ble slutt. Og så er du tilbake der du startet.

Jeg hørte ikke på det da jeg selv drev på slik med min eks, men man kommer over det om man bryter alle bånd, og det finnes flere der ute, bedre faktisk... alt du har drømt om!

ikke bestevenner sånn sett, men gode senge venner.. Er det mulig jeg har et lite forsprang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke bestevenner sånn sett, men gode senge venner.. Er det mulig jeg har et lite forsprang?

værre tror jeg, da får hun både kos og vennskap... men slipper forpliktelsene rundt et fast forhold... som hun da kan få med en annen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bestevenner sånn sett, men gode senge venner.. Er det mulig jeg har et lite forsprang?

Hvis hun står i med deg mens hun er sammen med en annen, er hun uansett ikke noe å samle på. Like greit å drite i henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...