Gå til innhold

Jeg må ned i vekt og trenger hjelp!

Gjest enpositivslanker

Anbefalte innlegg

Gjest enpositivslanker

Jeg har ca fire mnd på meg på å gå ned endel i vekt. Hvordan skal jeg klare det?

Jeg har prøvd alt innenfor kurer. Jeg kan ikke trene allverdens men litt. Kan noen være så snill å hjelpe meg.

Jeg bør også ha et realistisk mål for hvor mye nedgang i vekten skal bli. Jeg er 173cm høy og veier 91 kg.

Hva er realistisk?

Alle råd mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du går ned 1 kilo i uken, er det realistisk at du kan klare å gå ned 16-20 kilo på fire måneder. Det viktigste du kan gjøre for å klare det, er å innse at det er måten du lever på nå som har gjort at du veier det du nå gjør. Dermed må du se på vanene dine med et kritisk blikk, hva tror du det er ved livsstilen din som har gjort at du veier det du gjør nå. Så må du endre det som er feil. Sannsynligvis er det sider ved både kostholdet ditt og aktivitetsnivået ditt som må endres for at du skal oppnå et såpass stort vekttap.

Konkrete tips til hvordan du skal spise og røre på deg mer trenger du sikkert ikke, det er innstillingen og motivasjonen som er cluet når det gjelder å gå ned i vekt.

Lykke til!! Dette klarer du fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...