Waterboy83 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei. Jeg er en gutt på 20 år som trener et styrkeprogram på ca. 45 min 2-3 ganger i uka. I tillegg svømmer jeg ca 2 ganger i uka. Kan det være lurt å begynne med proteiner??? Hvor mye skal en i så tilfelle ta og når? Skriv gjerne om erfaringer med bruk sv proteiner... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristoffer 19 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 hei Proteinpulver er et virkningsfult tilskudd når man trener mye og tungt. Rett etter trening bør dette tas, men kroppen bruker ikke proteinene før den har gjenoppfylt glykogenlagrene. Dette betyr at etter trening spiser du f.eks 2 bananer og tar deretter pulveret. Bør også tas ved leggetid sammen med en teskje tran eller olivenolje etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SurferBoy Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 altså..personlig syns jeg det er for lite trening(2-3 ganger i uka), viss du skal ta proteintilskudd..brukes ikke alt tilskuddet opp, omgjøres det til fett igjen..*piss*.. selvfølgelig avhenger det av stoffskiftet ditt og, har du høgt stoffskifte, etynn..ja da kan det gjøre godt med litt proteinpulver..men ikke overdriv;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.