Waterboy83 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei. Begynnt å trene på Nautlius. Der fikk jeg et treningsprogram som han på Nautilus hadde satt opp til meg. Går på ben, armer, bryst, mage og rygg. Gjort på ca. 45 min. Men er det gunstig å trene alle desse muskelgruppene på en gang??? Og virker liksom som mange nye får nettopp dette programmet...er det liksom bare en standard??? Noen som har peil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strandhai Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Halla! Det er vel ikke Nautilus i Drammen du trener, vel?? blei litt nysgjerrig nå....hvis det er i Drammen, så kan jeg love deg, at de instruktørene der, er kjempeflinke! Det de sa, stemmer antakeligvis! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waterboy83 Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Halla! Det er vel ikke Nautilus i Drammen du trener, vel?? blei litt nysgjerrig nå....hvis det er i Drammen, så kan jeg love deg, at de instruktørene der, er kjempeflinke! Det de sa, stemmer antakeligvis! nei, det er det ikke... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snooker Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ja, dette er helt ok for en nybegynner (og for mosjonister). Det er først når man har trent en stund, og det er nødvendig å øke mengden slik at øktene blir for lange, at man bør tenke på å splitte programmet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ehhhmm Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Ja, dette er helt ok for en nybegynner (og for mosjonister). Det er først når man har trent en stund, og det er nødvendig å øke mengden slik at øktene blir for lange, at man bør tenke på å splitte programmet. haha..det treningsprogrammet va heilt fiakso..waterboy, du svømmer jo..gjør du ikke?..iallefall, det programmet er vell mest for å styrke senene i kroppen..har du drevet på med idrett som innvolverer fysisk arbeid, så har du egentligt sterke nok sener..følg det programmet deres i 1 måned, for å gjør kroppen vandt til øvelsene..så kan du gå over til "skikkelig vare":P..på internett finner du mange treningsprogrammer..eller så kan du svare meg..så kan jeg sette opp et treningsprogram for deg;).. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.