Gå til innhold

kjære webmaster!


Gjest spiseforstyrret

Anbefalte innlegg

Gjest spiseforstyrret

Jeg bare lurer jeg. Om ikke det skulle vært noen regler om hva man ikke snakker om her på forumet. Slanketips og vekt for eksempel. Jeg har selv vært gjennom mange år med behandling for spiseforstyrrelser, og jeg skjønner at det er vanskelig å fortå for mange at det å ha en sf hander om følelser og ikke bare om mat og vekt.

Kanskje skulle det være litt strengere kontroll med dette forumet. Jeg synes mange av inleggene her ikke burde vært her, men det er nå min mening. Hva mener dere andre her på forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Vi har gjentatte ganger oppfordret til at enkelte må unngå type destruktive innleg. Slanketips, "konurranse-pregede" vektdiskusjoner og skryt av hvor lite en veier/har spist eller hvor mye en har spist/spydd hører IKKE hjemme her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...