1979-modell Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Hei! Jeg er ei jente på 24 år som er plaget med kløe og et rødt litt "sårt" utslett i området rundt skjedeåpneningen, dette forekommer spesielt i tiden omkring eggløsning og iblant også før menstruasjon. Utslettet ser ut som kviser tett i tett, men uten forhøyning og hvis jeg har sex når utslettet er som verst, kan jeg bli ordentlig sår og irritert. For 3 år siden hadde jeg en kraftig antibiotikakur og fikk sopp etterpå, tenkte at dette kanskje kunne være sopp igjen og har prøvd Canesten over en periode på 2 uker 2-3 ganger, men det kommer likevel tilbake. Min samboer og jeg planlegger bryllup og barn om et par år og er redd for at dette kan ha innvirkning på våre sjanser for å få barn. Har også prøvd å la være å barbere underlivet i perioder uten at det heller har hjulpet. Hva kan dette skyldes? Er det bare normal sårhet pga sex eller kan det være en kjønnssykdom? Vi har i tillegg flyttet og har derfor ikke fastlege her, hvordan får jeg ny fastlege på vårt nye bosted? På forhånd takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.