tjohei Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg er litt matlei for tiden. Jeg pleier å spise lindbergbrød, men har nå gått litt lei. Lurte på om jeg skulle prøve Ingersbrødet. Hvilke brød liker dere best? Jeg vil helst spise brød som er sunne og grove. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ingers rugbrød som du baker selv er mye grovere enn det i butikken. Oppskrifta ligger blant annet på slankenett.no. Grove brød har de stort sett på bakeriene, i vanlig dagligvare går det mest i lyst brød. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slipp Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ingers rugbrød som du baker selv er mye grovere enn det i butikken. Oppskrifta ligger blant annet på slankenett.no. Grove brød har de stort sett på bakeriene, i vanlig dagligvare går det mest i lyst brød. Tull. Ingers rugbrød som selges på de godkjente forhandlerne av brødet er identisk med det du baker av orginaloppskriften. Vær forøvrig oppmerksom på at det finnes etterligninger. Gå inn på www.fibermat.no for å sjekke hvilke bakerier som selger det. Ang. brød, jeg er vel rar jeg som liker kjøpebrød, velger som oftest grovt rugbrød eller knekkebrød i uken, men i helgen spiser jeg gjerne loff og rundstykker. I dag hadde jeg ferske grove frokostbrød fra Bakers til lunsj. Jeg liker å gjøre litt forskjell på hverdag og helg. Lettere å velge sunt i uka da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg liker best rugsprø (knekkebrød) eller havreknekkebrød fra Wasa. Hvis jeg spiser mykt brød blir det oftest noe som bare heter grovbrød e.l. fra butikken, eller hjemmebakt solsikkebrød (med mange kornsorter). Jeg spiser også noen ganger ciabatta eller bagels. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Tull. Ingers rugbrød som selges på de godkjente forhandlerne av brødet er identisk med det du baker av orginaloppskriften. Vær forøvrig oppmerksom på at det finnes etterligninger. Gå inn på www.fibermat.no for å sjekke hvilke bakerier som selger det. Ang. brød, jeg er vel rar jeg som liker kjøpebrød, velger som oftest grovt rugbrød eller knekkebrød i uken, men i helgen spiser jeg gjerne loff og rundstykker. I dag hadde jeg ferske grove frokostbrød fra Bakers til lunsj. Jeg liker å gjøre litt forskjell på hverdag og helg. Lettere å velge sunt i uka da "Ingers rugbrød som selges på de godkjente forhandlerne av brødet er identisk med det du baker av orginaloppskriften." Jeg er nok ikke så skråsikker på det. Både jeg og de jeg kjenner som har bakt selv og sammenlignet med det man kjøper er uenig med deg. Smaken, konsistensen og virkningen er veldig forskjellig fra det Ingers brødet man baker selv til det i butikken. Har selvsagt ingen garanti for at det brødet som kalles Ingers rugbrød er det samme overalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dimi Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Mitt eget hjemmebakte ) Ungene og mannen digger det også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hjemmebakt. Ingen andre brød er gode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg liker loff best. Med masse meierismør på. Men når datteren min kjøper brød så kjøper hun grovbrød og da spiser jeg nesten ingenting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mmmmmmmmmh Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Synes det brødet man baker av pose som heter Rugbrød (grønn pose) er veldig godt. Putt i litt mer linfrø, solsikkekjerner og knuste nøtter så blir det delicioso! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 "Ingers rugbrød som selges på de godkjente forhandlerne av brødet er identisk med det du baker av orginaloppskriften." Jeg er nok ikke så skråsikker på det. Både jeg og de jeg kjenner som har bakt selv og sammenlignet med det man kjøper er uenig med deg. Smaken, konsistensen og virkningen er veldig forskjellig fra det Ingers brødet man baker selv til det i butikken. Har selvsagt ingen garanti for at det brødet som kalles Ingers rugbrød er det samme overalt. Men husk at profesjonelle bakere har annet maskineri og andre ovner enn det vi har hjemme så resultatet kan bli helt annerledes selv med samme oppskrift. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.