Gjest er 5kg mulig? Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hva tror dere jeg kan oppnå av vektreduksjon på 10uker av den dietten her: Frokost: 1banan + 6dl.sk.melk Lunsj: 5dl.appelsinjuice + 1pære Middag:6dl.sk.melk + 1banan Kvelds:5dl.appelsinjuice + 1eple Jeg er jente,23år,162cm,67kg. Er klar over at dette ikke er noen sunn diett osv., er ikke kommentarer om det jeg vil høre, men om det kommer til å funke? Tror dere det er noen sjans å gå ned 5kg på 10uker av dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Dette er det dummeste spørsmålet jeg noensinne har lest her inne på dette forum. Har bare et ord å svare på dette og det er "SYKT"!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nei nei nei Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 hva du vil oppnå på 10 uker - neppe ti uker - du kommer til å bli SYK - sannsynligvis gå ned noe i vekt - men så fort du spiser igjen så går du opp mye mye mere. Men 5 kg på 10 uker er ikke uoppnåelig - dvs en halv kg i uka som er sunt. Grete roede har kurser der nettopp 5 kg på 10 uker kan være målet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Synes det er frekt å kalle spørsmål for "dumme". Men jeg er enig at du får i deg ALTFOR lite vitaminer og mineraler, du kommer til å tape masse i muskelvekt og vann - mindre i fett. Tidsplanen er god. Spis fiberrik krekkebrød/veldig grovt brød, magert pålegg som skinke, fisk, tomat/agurk, etc. Du må rett og slett ha flere proteiner, feks ren kylling, fisk, magert kjøtt. I frukt er det mye sukker som får blodsukkeret ditt fort opp - og rett ned. Proteiner bygger muskler, og forbrenner saktere. Drikk masse vann, fiber og lite fett (men noe!! feks litt olivenolje når du steker mat) Egg er også mettende med lite fett og mye proteiner. Lykke til. ps -mosjon er da også bra!! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hvorfor i all verden skal du leve i 10 uker på melk og appelsinjuice? Det er mulig du kommer til å gå ned i vekt, men samtidig ødelegger du forbrenninga di med denne dietten. Du kommer også til å fly på do i et kjør, føle deg oppblåst på grunn av all væsken og muligens få avføringsproblemer på grunn av for mye væske og for lite mat. Dessuten vil du sprette opp igjen 15 kilo etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koselinn Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 5 kg er fult mulig... det som er verre er å få kiloene til å forbli vekke... Jeg skal gå ned 40 kg jeg og har allerede gått ned 2,2 kg på 4 dager.. Men nå går det nok ikke så fort så lenge, bare i begynnelsen... Det jeg gjør er å skrive ned alt jeg putter i munnen for å bli mer bevisst på hva jeg spiser til hvilke tider. Jeg passer på å få i meg frokost. Spiser mye fiber og spiser litt men ofte! Har aldri prøvd dette før, men det gir resultater! Du må få opp forbrenningen din! Drikk masse vann (jeg HATER vann, men blander det ut med littegrann sukkerfri saft) og fiber, frukt og grønnsaker... Prøv å spise hver tredje time og ikke spis det tyngste måltidet så sent... 5 kg på 10 uker skal ikke være noe problem. Lykke til!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.