Gå til innhold

Mellomhåndsokkel

Minniei

Anbefalte innlegg

Hei!

Kan noen fortelle meg litt om mellomhåndsokkelbrudd?

Kan det arte seg slik at man får en kul ca 1,5-2 cm over håndleddet på sena som går til lillefingen?

Jeg var med i ei bilulykke, vi kjørte på en elg. Jeg satt bak i bilen og støttet meg med den hånden mot nakkenstøtten på førersetet da vi traff elgen og bråstoppen. Jeg bøyde den med andre ord altfor mye bakover.

Da vi kom på sykehuset sa jeg at jeg hadde vondt i håndleddet, men siden jeg greide å bruke hånden tok ikke legen noe bilde eller gjorde noe mer med det..

En stund etter den merket jeg denne kulen. Kan det ha vært et mellomhåndsokkelbrudd?

Hånden er forsatt til tider vond, og var vond i lang tid etter.

Ett års tid etter vi kjørte på elgen, ble den samme hånden bøyd feil igjen, og kulen ble da større.

Setter pris på alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...