Gå til innhold

Fettsuging av pupper


Gjest Hisel

Anbefalte innlegg

Etter fettsuging av puppene, blir det ikke hengepupper da? Gjorde dere noe for at de ikke skulle bli hengepupper? Hvor mye fettsugde dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det vanlige er å foreta noe som kalles brystreduksjon. Tror ikke det er det samme som fettsuging.

Jeg vet det og jeg vet fettsuging ikke er vanlig. Er berre nyskjerrig på det med hengepuppene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fettsuging av bryster er en teknikk for å redusere noe på størrelsen av brystene ved å fjerne fett uten at man får arr.Tviler på at brystene henger så mye mer enn de antakelig gjør allerede (siden man ønsker å redusere størrelsen på brystene, mener jeg). Teknikken egner seg best for normalvektige.

Jeg vil tro at teknikken oftest benyttes for å fjerne bryster på menn.

For kvinner vil jeg tro at det er mer "vanlig" å fjerne fett mellom armen og brystet og hvis brystreduksjon først er "nødvendig" så kreves mer omfattende operasjon (som medfører arr).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fettsuging av bryster er en teknikk for å redusere noe på størrelsen av brystene ved å fjerne fett uten at man får arr.Tviler på at brystene henger så mye mer enn de antakelig gjør allerede (siden man ønsker å redusere størrelsen på brystene, mener jeg). Teknikken egner seg best for normalvektige.

Jeg vil tro at teknikken oftest benyttes for å fjerne bryster på menn.

For kvinner vil jeg tro at det er mer "vanlig" å fjerne fett mellom armen og brystet og hvis brystreduksjon først er "nødvendig" så kreves mer omfattende operasjon (som medfører arr).

Fant følgende informasjon www.idunnplastikkirurgi.no:

Med årene erstattes mye av kjertelvevet av fettvev. Hos enkelte kvinner etter overgangsalderen vil mye av brystene bestå av rent fett. Her kan vi utføre en betydelig reduksjon ved ren fettsuging uten å skjære i det hele tatt. Med en slik metode kan vi ikke gi brystet en spenstig og ungdommelig form, men vi kan i betydelig grad redusere tyngden på en skånsom og enkel måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...