Gjest prust Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg synes Bente fortjener å vinne. Hanna virker OK, men har ikke gjort seg helt fortjent til å vinne ennå. hadde ikke Merete røket ut, ville jeg stemt på henne og. Mine absolutte anti-favoritter er Bjørn Tore og Ingrid! 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Bjørn Tore er min favoritt også. Og Bente ønsker jeg rett sørover ). En riktig megge. 0 Siter
angeleena1365380364 Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Bjørn Tore er min favoritt også. Og Bente ønsker jeg rett sørover ). En riktig megge. helt enig!! Bente er en skikkelig bitch..,Bjørn Tore er jo veldig dyktig..må bare ta det han sier med en klype salt og en dose humor. 0 Siter
terningkast6 Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Ingen etter gårsdagens farmen, da røk min favoritt. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 De har jo klart å samle en sånn usansynelig mengde usympatiske mennesker denne gangen..(Sånn pleier det jo å være, men her var det ekstremt!) De største meggene er uten tvil Ingrid og Bente, hvertfall. Og ikke for å snakke om de som tassa rundt i skauen! Grøss&grøss! Den minst forferdelige (uten at det sier noe særlig i grunn) må vel være Aslaug. Bjørn Tore er jo splitter pine gal og derfor underholdene, men ellers er det ikke noe ved han heller. Jeg lurer litt på hvorfor jeg ser på det her i grunn, men det er jo underholdene og, om dog på en litt plagsom måte. 0 Siter
soleil Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Uten Bjørn Tore hadde det blitt kjedelige greier. Ellers er jeg litt avstandsforelsket i Hilde. 0 Siter
silencieux Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Nå må det bli Hilde som er den nye favoritten, tror jeg - etter Merete desverre røk ut.. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Aslaug/Bjørn Tore eller han nye guttungen BARE DET IKKE BLIR BENTE - så er jeg fornøyd egentlig 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Jeg synes Bente fortjener å vinne. Hanna virker OK, men har ikke gjort seg helt fortjent til å vinne ennå. hadde ikke Merete røket ut, ville jeg stemt på henne og. Mine absolutte anti-favoritter er Bjørn Tore og Ingrid! Ehhh.. Bente?! hva i all verden har hun gjort for å fortjene å vinne?!?! 0 Siter
siriil Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Uten tvil: Bjørn-Tore og Aslaug :- ) Syns BT er en flott gutt med mange fine kvaliteter, bare legg merke til hvordan han holder hva han lover. Aslaug er absolutt stor-favoritten min. Bente var den første jeg ville ha ut !!!( men se vi sliter med henne ennå, og etter gårdsdagens episode kan alt skje !!! 0 Siter
Hårek1 Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Bjørn Tore er min favoritt også. Og Bente ønsker jeg rett sørover ). En riktig megge. Bente og Merete er(var) de eneste skikkelige damer, BT er jo helt idiot,snakker om kjempetosk !Elsker kun seg selv. 0 Siter
Mistera Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Aslaug er min! Fin jente tror jeg hun er! Bente har heller ingenting med å kalle BT for psykopat, hun er jo en selv! 0 Siter
toci Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Enten er Bjørn Tore et skikkelig rasshøl, eller så er han veldig likandes.. Det er liksom en av to! Jeg har likt ham fra dag èn, men funderer på om han lurer meg? Er han drittsekk eller spiller han drittsekk? Er han real eller bare spiller han real? Jeg tror han er real, og bare spiller litt gal. Galskap har jeg forøvrig litt sans for! Han gjør i allefall Farmen mer interessant! ) 0 Siter
Gjest abraxas Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Det _var_ Merethe, men når hun nå er røket ut, er det Aslaug. (Egentlig: Bare Bente ikke vinner, spiller det ikke så stor rolle!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.