Gå til innhold

Hjemmetreningsapparater

Gjest noe må gjøres med formen

Anbefalte innlegg

Gjest noe må gjøres med formen

Jeg trenger å trene hjemme på grunn av små barn. Trenger først og fremst kondisjons- og forbrenningstrening.

Jeg vurderer å investere i enten ergometersykkel, spinningsykkel eller stepmaskin. Tredemølle blir for dyrt.

Kan noen gi meg noen gode råd ? Hva bør jeg velge, og hva bør jeg se etter for å få noe brukbart uten at det koster skjorta ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du først må se på er jo hvilket av disse apperatene du trives best med å trene på. Liten vits i å investere i noe flott som bare blir stående. Jeg har også små barn hjemme, og har aldri trent så mye noen gang som etter at jeg fikk tredemølle til jul av mannen min.

Nå trenere jeg annenhver dag (en time hver gang) etter at barna er i seng. Jeg har plassert mølla mi foran tv'n så ser jeg nyheter og en tv debatt eller noe sånt mens jeg trener - helt genialt. Jeg har gjort alle spådommer til skamme om at "den blir sikkert ikke brukt likevel".

Du fikk ikke akkurat noe råd om hva du skal velge, men kanskje et tips om bruk når du først har fått apparatet ditt i hus. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tirsdagslys

Det du først må se på er jo hvilket av disse apperatene du trives best med å trene på. Liten vits i å investere i noe flott som bare blir stående. Jeg har også små barn hjemme, og har aldri trent så mye noen gang som etter at jeg fikk tredemølle til jul av mannen min.

Nå trenere jeg annenhver dag (en time hver gang) etter at barna er i seng. Jeg har plassert mølla mi foran tv'n så ser jeg nyheter og en tv debatt eller noe sånt mens jeg trener - helt genialt. Jeg har gjort alle spådommer til skamme om at "den blir sikkert ikke brukt likevel".

Du fikk ikke akkurat noe råd om hva du skal velge, men kanskje et tips om bruk når du først har fått apparatet ditt i hus. Lykke til!

Hva slags tredemølle har du??

Har så lyst på,men de er jo så dyre!!

Snill mann du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har en Orbitrek som jeg trener på forann tv`n. Den er kjempelett å bruke. Du kan stille motstandsstyrken og kan gå i det tempoet du ønsker. Du kan enten bruke bare bena, eller du kan trene både armer og ben. Dersom du ønsker å trene armene, så går det kjempegreit. (Du tar da i med armene også og ikke bare bena når du går). Det du da gjør er å presse "stavene" fra deg når du går fremover, og å trekke "stavene" mot deg når du går bakover. Det funker kjempefint.

Jeg trener på min Orbitrek stort sett hver dag mens poden sover. Har til nå tatt av 15 kg.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har en Orbitrek som jeg trener på forann tv`n. Den er kjempelett å bruke. Du kan stille motstandsstyrken og kan gå i det tempoet du ønsker. Du kan enten bruke bare bena, eller du kan trene både armer og ben. Dersom du ønsker å trene armene, så går det kjempegreit. (Du tar da i med armene også og ikke bare bena når du går). Det du da gjør er å presse "stavene" fra deg når du går fremover, og å trekke "stavene" mot deg når du går bakover. Det funker kjempefint.

Jeg trener på min Orbitrek stort sett hver dag mens poden sover. Har til nå tatt av 15 kg.

Vennlig hilsen

Her er en link dersom du ønsker å se hvordan den ser ut:

http://www.tv-shop.com/main.phtml?prod_id=1189&moreinfo=1

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et tips bare

Hva slags tredemølle har du??

Har så lyst på,men de er jo så dyre!!

Snill mann du har :)

Elektriske tredemøller er dyre, men manuelle er billige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kristoffer 19

Hei

Invester heller i noe som koster skjorta og ha det et helt liv eller mer. En spinning sykkel slik du finner den på helsestudior er apparater som nesten ikke kan gå i stykker. Pris fra 3000,- til 8000,- +. Dette får du kjøpt overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...