caprice Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Noen som vet hvordan jeg kan finne en oversikt over hvor mye jeg forbrenner på en aktivitet i forhold til en annen? I utgangspunktet er det rask gange ( i oppoverbakke) jeg vil sammenligne med jogging. 0 Siter
Gjest SATSjenta Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Jeg vet ikke om en slik tabell,. Det er jo individuelt hvor mye man forbrenner -vekt, puls, kjønn og alder avgjør. Jeg bruker pulsklokke under trening som også viser kcalforbruk og jeg anbefaler alle å kjøpe en slik. 0 Siter
Gjest Takker for svar på forhånd Skrevet 15. oktober 2003 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg vet ikke om en slik tabell,. Det er jo individuelt hvor mye man forbrenner -vekt, puls, kjønn og alder avgjør. Jeg bruker pulsklokke under trening som også viser kcalforbruk og jeg anbefaler alle å kjøpe en slik. Her du en link på til den pulsklokka? Hvor får jeg kjøpt en slik. Pris? Bruksområde? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.