caprice Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Noen som vet hvordan jeg kan finne en oversikt over hvor mye jeg forbrenner på en aktivitet i forhold til en annen? I utgangspunktet er det rask gange ( i oppoverbakke) jeg vil sammenligne med jogging. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SATSjenta Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg vet ikke om en slik tabell,. Det er jo individuelt hvor mye man forbrenner -vekt, puls, kjønn og alder avgjør. Jeg bruker pulsklokke under trening som også viser kcalforbruk og jeg anbefaler alle å kjøpe en slik. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Takker for svar på forhånd Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg vet ikke om en slik tabell,. Det er jo individuelt hvor mye man forbrenner -vekt, puls, kjønn og alder avgjør. Jeg bruker pulsklokke under trening som også viser kcalforbruk og jeg anbefaler alle å kjøpe en slik. Her du en link på til den pulsklokka? Hvor får jeg kjøpt en slik. Pris? Bruksområde? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.