Gå til innhold

Lymfeknuter


Gjest Hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest Hvor?

Hei

Hvor mye skal lymfeknutene i halsen hovne opp før man bør bli redd? Jeg er frisk - ikke noe forkjølelse eller noe..men syns de er hovne..ømme er de og - men det er kanskje ikke så rart i og med at jeg klemmer på dem 734735 ganger til dagen..har blitt sykelig redd for kreft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg,allmenlege

Kjære -Hvor?

Størrelsen på lymfeknutene vil kunne variere fra menneske til menneske,men hvis du til stadighet går og klemmer på de,vil dette kunne medføre at hevelsen vedvarer.Jeg vil anbefale at du heller oppsøker lege for undersøkelse,slik at du kan få slått deg til ro,og lagt frykten for kreft bak deg.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Jan Petter Høeg,allmenlege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...