Gå til innhold

stinki verden


lize_

Anbefalte innlegg

i dag begynte dagen min ikke særlig bra...spiste en hel haug med taco som var fra i går...ble selfølgelig kvalm å spydde opp hele greia...nå stikker det i siden på magen å det svir i halsen...skikkelig ubehaglig...!

har prøvd å prata med kjæresten mim om problemet,men jeg tor ikke han forstår problemet mitt...han vet jeg kaster opp..men det er greit for hann...det virker iallefall sann!!

hva skal jeg gjøre med det da??

off livet stinker....

å nå er det snart jul....å juleribb som er såååååå godt!!!!

herregud hvordan skal dette gå da...

noen som vet????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Lize

Det er nok ikke lett for din kjæreste å forstå helt hva du sliter med.Tror det er viktig at du klarer å forklare han hvilke følelser du har knyttet til mat og kropp. Det er vanskelig å forstå at en kaster opp eller hvorfor du reagerer som du gjør i ulike situasjoner hvis du ikke formidler mer av det følelsesmessige. Nå der gjelder julemat synes jeg alltid det er smart å gjøre noen avtaler med de hjemme om hva du planlegger å spise osv. Slik at det ikke blir hovedtema i julen.ØNsker deg lykek til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...