Gå til innhold

Hei alle sammen, ny email


tingeling

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Ja, nå er jeg hjemme på perm fra sykehuset.

Det går ikke så bra nå for tiden, har mine nedturer. Nå har det vært en del rus igjen, så jeg kommer til å ble "kastet" ut av fredrikstad snart. Skal på et møtet i morgen.Gruer meg.

for rus er ikke noe jeg øsnker å driver med, men når andre pasienter sitter å røyker hasj på røykerommet, det ervel ikke rart at jeg blir fristet da? Det er ikke min feil at de ansatte ikke passe bedre på. De vet at jeg er svak for rus. det blir spennende å se i morgen. Det er også et forvernsmøtet med en annen institusjon.

Så tenk på meg etter klokken tolv en gang i morgen.

Ellers går det så der. det var deilig å være hjemme en tur. Gjør ikke noe annet en å sove da, men det er jo godt!!!hehe

Skal tilbake nå snart. Skal bare spise litt først og kose med tantebarnet mitt.

til dere som vil ha tak i meg, så har jeg fått meg en ny addresse siden jeg ikke har tilgang på dmin maskin.

Det nye er:

[email protected]

(BArbie: Kan du gjøre slik at den adressen kommer i gruppa??)

Føler ikke at jeg får vært noe med her, siden jeg har så øliten tilgang, men vit at jeg er her.

det har hendt så masse, masse som jeg har lyst til å fortelle dere, menføler at det er litt teit å si... om hva jeg har gjort, mine tanker og det. Kjenner dere liksom ikke lengere- om dere forstår meg rett.

JEg kjenner ikke meg igjen heller. Alt er på bane til å bli et anderledes liv, et bedre liv tror jeg.

bare gruer meg til i morgen.

tenk på meg da.

savner dere, håper at aøt er bra med dere.

gleder meg til å sjekke mail neste helg, om det er noen igjen her som vil ha kontalt med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre fra deg igjen.

Håper vi får holde kontakta med deg.

Ta godt vare på deg selv da, vennen.

Glad i deg!

*Mange gode klemmer og tanker* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Tingelingen!

Så fint å høre fra deg igjen! Jeg ser at du jobber og strever med ditt, og jeg synes du er råflink! Skal virkelig sende gode tanker i morgen, regn med meg! Håper det ordner seg på beste måte. Stå på, du vet det er mange som bryr seg om deg!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...