scared_angel Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 hei! jeg er en jente på 18 år, som konstant er slapp og sliten. har ikke krefter nokk til å ta meg av dyrene mine, langt mindre skole og kjæreste. har vurdert hoppe av skolen for å se om jeg får mer energi av det... selv om jeg sover 7-12 timer hver natt så er jeg like sliten dagen etter. nå har det seg sånn at jeg sliter ganske mye med spiseforrstyrelse, noe jeg har gjort siden jeg var 13. har aldri vært sykelig tynn, men ganske "normal". men problemet mitt er at jeg rett å slett ikke får i meg mat... noe som gjør at jeg heller ikke får i meg vitaminer o.l. er det noen som har råd til hva jeg kan gjøre for å få i meg vitaminer/mat slik at jeg får energi til å overleve dagene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Du bør vel strengt tatt ta kontakt med en lege for en grundig undersøkelse og evt. få psykiatrisk/psykologisk hjelp til å forstå hvorfor du ikke klarer å spise. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.